لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حضور موبایل آباد در نمایشگاه برترین آموزشگاه های سازمان فنی و حرفه ای

حضور موبایل آباد در نمایشگاه برترین آموزشگاه های سازمان فنی و حرفه ای

مقدمه

در نمایشگاهی که به مناسبت روز کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در پارک لاله تهران برگذار شد ، موبایل آباد به عنوان آموزشگاه منتخب در رسته ی تعمیر موبایل از سوی سازمان فنی و حرفه ای انتخاب شد.

مجموعه موبایل آباد با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنف تلفن همراه و 5 سال تجربه بسیار موفق در ساماندهی سازمانی صنف تلفن همراه با داشتن بیش از 120 نمایندگی فعال در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف بلندمدت خود مبنی بر ساماندهی صنف تلفن همراه تصمیم دارد از طریق برگزاری دوره های آموزشی تعمیر موبایل، تغییر و تحول چشم‌گیری در بازار تعمیر موبایل ایجاد کند.

افتخارات موبایل آباد منجر به امضا تفاهم نامه آموزش تعمیر گوشی با سازمان فنی و حرفه‌ای شد تا در کنار تخصص مجموعه موبایل آباد بخش مهمی از آینده شغلی جوانان کشور ساخته شود.

اهداف دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل آباد

  • اشتغال زایی و برابری آموزش در سراسر کشور

  • ارتقا فنی و علمی صنف تعمیر موبایل

مزیت‌های دوره آموزش تعمیر موبایل مجموعه موبایل آباد

آموزش بر اساس تکنولوژی‌های به روز گوشی های هوشمند: که موجب کاربردی بودن دوره برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل می شود.

جلسه‌های تمرینی: تمرین عملی مباحث آموزشی ارائه شده توسط اساتید موبایل آباد در محل برگزاری کلاس‌ها

پشتیبانی به مدت 3 ماه: در راستای رفع سوالات و مشکلات احتمالی کارآموزان شرایط پشتیبانی 3 ماهه پس از پایان دوره توسط اساتید محیا شده است.

آموزش اصول مشتری مداری: تمایز بسیاری از متخصصان تعمیر موبایل اطلاع از کسب و کار به شیوه‌های نوین است. به همین دلیل سمینار آموزشی اصول ارتباطی و مشتری‌مداری نیز در این دوره آموزشی تدریس می‌شود تا کمک شایانی به رونق کسب و کار کند.

فرصت‌های شغلی: معرفی کردن کارآموزان منتخب به واحدهای صنفی تلفن همراه در سراسر کشور.

استفاده از امکانات آموزشی استاندارد برای هموطنان غیرمقیم تهران: موبایل آباد در راستای ایجاد عدالت آموزشی و بهره‌مندی از فرصت‌های شغلی بهتر برای تمامی هموطنان امکان اقامت در طول مدت دوره آموزش تعمیر گوشی در مراکز خوابگاهی را فراهم کرده است.

موبایل آباد دوره آموزش تعمیرات را برای بانوان هم در نظر گرفته است. موبایل آباد جهت ایجاد شرایط برابر شغلی و تسهیل شرایط ورود به بازار کار، این دوره آموزشی را برای بانوان نیز در نظر گرفته است.

در این دوره‌ها، کلاس‌ها به صورت مجزا برای بانوان که علاقه‌مند به یادگیری تخصص فنی هستند فراهم شده است که طبق سر فصل‌های استاندارد دوره مانند کلاس‌های آقایان تدریس خواهد شد.

گواهی نامه پایان دوره آموزش تعمیر موبایل مجموعه موبایل آباد به کارآموزانی که دوره آموزش تعمیر گوشی را با موفقیت به اتمام می‌رسانند در کنار مدرک مهارت تعمیرات سازمان فنی و حرفه‌ای گواهی نامه تعمیرات موبایل، موبایل آباد را به آن‌ها تقدیم می‌کند.

بخش تعمیرات گوشی موبایل آباد

امروزه تعمیر گوشی مشکلات زیادی را برای مشتریان به همراه دارد. پیدا کردن تعمیر کار مجرب و قابل اعتماد، عدم گارانتی خدمات، دریافت هزینه‌های گزاف از سمت تعمیرکاران بدون نرخ‌های مشخص شده، هدر رفتن زمان برای مراجعه به فروشگاه‌های تعمیر موبایل و منتظر ماندن تا زمان تحویل گرفتن آن و هزاران دلیل دیگر مشکل تعمیر موبایل را به وجود آورده‌اند.

مجموعه موبایل آباد برای حل این مشکلات تلاش‌های بسیاری کرده است با ایجاد تناسب میان خدمات و نیازهای مشتری و همچنین در زمینه کیفیت تعمیرات و قطعات، از سمت دیگر حفظ اطلاعات مشتریان و ارائه سرویس ارسال و دریافت برای تعمیرات موبایل گامی بلند برداشته است.

موبایل آباد سعی بر این دارد که در حوزه تعمیر موبایل به صورت تخصصی و با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر گوشی را برای هموطنان ساده‌تر کند. نمایندگی‌های موبایل آباد در سراسر کشور همه تشکیلات را فراهم کرده است تا همه بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه تعمیر گوشی خود را به سادگی انجام دهند.

مزیت‌ها و برتری سرویس خدمات تعمیر گوشی موبایل آباد شامل تعمیرات استاندارد با تجهیزات به روز انجام خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن، داشتن پیک رایگان و استفاده از قطعات اصلی، ضمانت خدمات و مطلع کردن متقاضی از چگونگی روند کار کنترل کیفیت نهایی است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات