لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حل مشکل دانلود نشدن برنامه در گوگل پلی

حل مشکل دانلود نشدن برنامه در گوگل پلی

اگر شما نیز تاکنون حین دانلود از گوگل پلی، با پیغام‌ خطا و یا مشکلاتی دیگر از قبیل Waiting for Download مواجه شده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا در این مطلب، مشکلات دانلود نشدن گوشی در گوگل‌پلی به همراه راهکارهای آن‌ها را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.


مشکلات فروشگاه گوگل پلی


بدون شک همه شما کاربران گوشی‌های اندروید، در برخی موارد با مشکل فروشگاه Google Play روبرو شده اید. برای مثال در برخی مواقع، هیچ برنامه‌ای را نمی‌توان از گوگل پلی دانلود کرد و اکثرا با خطای "بارگیری در حال تعلیق است" مواجه می‌شوید؛ بنابراین دلایلی وجود دارد که می‌تواند مانع دانلود‌کردن برنامه‌ها در فروشگاه گوگل پلی گوشی شما شود.

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر

 

مشکلات گوگل


پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی، اطمینان حاصل کنید که آیا این مشکل از جانب گوشی شماست و از طرف گوگل نیست.
وضعیت فروشگاه Play را در سرویسی مانند ردیاب پایین بررسی کنید. اگر بسیاری از کاربران مشکلی مشابه را گزارش می‌دهند، احتمالاً این مسئله از طرف Google است و باید منتظر بمانید تا آنها این مشکل را برطرف کنند.

اگر فکر می‌کنید مشکل از طرف کاربر است، ابتدا می‌خواهید تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید. به نظر واضح است، اما این می‌تواند یک راه حل سریع برای بسیاری از مسائل باشد. اما در صورتی که این مشکل مجدد تکرار شد، حتما نزد تعمیرکار آموزش دیده و متخصص در این حوضه مراجعه کنید.

نکاتی که در هنگام دانلود برنامه ها در گوگل پلی باید بدانید:

 

اطمینان از اتصال بودن اینترنت به گوشی:  ممکن است خیلی ساده یا آسان به نظر برسد، اما بررسی اتصال به اینترنت می‌تواند مشکلاتی را که برای شما پیش آمده حل کند. سعی کنید از Wi-Fi به داده تلفن همراه بروید یا بالعکس و ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر؟
ریجستر کردن گوشی: همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، یکی از بهترین راهکارها برای حل مشکل دانلود نشدن برنامه‌ها در Google Play راه اندازی مجدد گوشی (ریستارت کردن) است.
بررسی تنظیمات ساعت و تاریخ: گاهی اوقات تنظیم نادرست در ساعت و تاریخ می‌تواند باعث عدم دانلود شدن برنامه‌ها در گوگل پلی شود.
برای حل این کار می‌بایست اقدامات زیر را انجام دهید:
به بخش تنظیمات گوشی رفته و روی گزینه‌ی مدیریت کلیک نمایید. سپس می‌توانید زمان، تاریخ و ساعت را ویرایش کنید.
پر بودن حافظه گوشی: کمبود حافظه نیز از دیگر مشکلاتی است که سبب جلوگیری از دانلود‌شدن برنامه در گوگل پلی می‌شود. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، برنامه‌های که به آن‌ها نیازی ندارید را پاک کنید تا حافظه گوشیتان خالی شود.

برای رفع این مشکل، باید وارد تنظیمات دستگاه Android خود شوید و سپس در بخش System تاریخ و زمان را مشاهده خواهید کرد؛ روی آن ضربه بزنید و خواهید دید که آیا تلفن شما در تاریخ و ساعت خودکار ارائه شده توسط شبکه شما است. اگر قبلاً نبود، باید آن را روشن کنید.

فعال بودن وی پی ان: در برخی مواقع، روشن ماندن VPN گوشی می‌تواند باعث مشکلات دانلود نشدن برنامه‌ها شود که اگر آن را غیر فعال کنید، این مشکل برطرف می‌شود.

در صورتی که مشکل دانلود نشدن گوشی شما با هیچ یک از موارد بالا برطرف نشد، می‌توانید سریعا نزد یک تعمیرکار تلفن‌همراه مراجعه کنید. 

تعمیرات متخصص گوشی

 

موبایل آباد تنها مرکز سازمان یافته در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن‌همراه در کشور است. همچنین این مرکز برای سهولت و راحتی شما عزیزان، خدمات تعمیر آنلاین گوشی را نیز راه اندازی نموده و با توجه به اینکه فرایند تعمیر گوشی بسیار زمانبر است، با خدمات آنلاین تعمیر گوشی در موبایل آباد، دیگر نیازی به مراجعات حضوری در مراکز تعمیراتی نخواهید داشت. 
برای مشاوره ی رایگان با کارشناسان موبایل آباد، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

از همراهی و توجه شما بسیار خرسندیم.
 چنانچه راهکار های دیگری برای حل مشکل دانلود نشدن برنامه ها در گوگل پلی را انجام داده اید و نتیجه گرفتید، خواهشمندیم آن را در قسمت نظرات و دیدگاه با ما به اشتراک بگزارید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات