لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حل مشکل روشن نشدن گوشی گلکسی J7 Pro

حل مشکل روشن نشدن گوشی گلکسی J7 Pro

 روشن نشدن گوشی اتفاق بسیار متداولیست که ممکن است پس از چند سال استفاده از تلفن های هوشمند و باکیفیت سامسونگ رخ دهد. روشن نشدن گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی  به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی ندارد؛ بلکه دلیل  این اتفاق می تواند اختلالات سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد. یکی از این گوشی ها گلکسی J7 Pro است که می‌تواند با چنین مشکلاتی روبرو شود. در اینجا به ریشه یابی جامع علل عدم روشن شدن گوشی سامسونگ و راهکارهای مقابله با آن می پردازیم.

 

عیب یابی روشن نشدن گلکسی  J7 Pro

برای روشن نشدن گوشی گلکسی J7 Pro شما دلایل مختلفی از جمله رطوبت، فشار، ضربه و... وجود دارند. البته راه کارهایی وجود دارد که شما می‌توانید با انجام دادن آن ها، گوشی خود را روشن کنید. در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت. 


راه اندازی مجدد گوشی

اصلا لازم نیست خودتان را اذیت کنید و باطری گوشی را در بیاورید و نیازی به انجام این‌ کار نیست؛ شما می‌توانید با فشار دادن و گرفتن دکمه ولوم پایین و دکمه پاور برای10  ثانیه، عملیات راه اندازی مجدد در گوشی را انجام دهید. توجه کنید اگر گوشی با همین فرایند شروع به کار نکرد، باید به سراغ گام های بعدی بروید.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن


پورت شارژر گوشی را بررسی کنید

گوشی که خود به خود خاموش می‎شود و دیگر روشن نمی شود حتما مشکلی دارد. یکی از اصلی ترین و البته رایج ترین دلایلی که باعث بروز چنین شرایطی می شود، آسیب مایعات به گوشی است. یکی از قسمت‌هایی که باعث ورود آب به گوشی می شود و آن را از کار می‌اندازد، پورت  شارژر یا USB آن است. پس اولین کاری که باید انجام دهید بررسی این قطعه است. اگر رطوبتی در آن پیدا کردید، به وسیله ی دستمال قسمت هایی که آب در آن ها نفوذ کرده را کاملا خشک نمایید. اجازه دهید دستمال یک یا دو دقیقه در این بخش بماند و همه رطوبت موجود را بگیرد. بعد از اینکه مطمئن شدید پورت شارژر خشک و تمیز شده است، شارژر و کابل آن را بررسی کنید. 

 

سعی کنید گوشی را شارژ نمایید

قبل از انجام دادن این روش، ابتدا تمام قسمت ها را بررسی کنید که گوشی گلکسی J7 Pro شما دچار آب‌خوردگی و رطوبت شده است یا خیر؟  با این‌ حال اگر نشانه‌ای از آسیب نبود، می‌توانید اداپتور را به پریز وصل کنید و یک طرف آن را به انتهای کابل  و طرف دیگر را به گوشی تان متصل نمایید. اگر مشکلی با سخت افزارها نداشته باشید باید آیکون شارژ را بلافصله بعد از یک یا دو دقیقه بر روی صفحه نمایش تان ببینید. 

 

گوشی را در حالت امن راه اندازی کنید

اگر می خواهید مطمئن شوید که گوشی J7 Pro شما از لحاظ سخت افزاری مشکلی نداشته باشد، برای اینکار بهتر است از حالت امن استفاده کنید.


 برای ورود به این وضعیت مراحل زیر را مدنظر داشته باشید:

•    گوشی را خاموش کنید
•    وقتی نام دستگاه نشان داده شد دکمه پاور را بگیرید و نگه دارید
•    وقتی علامت سامسونگ روی گوشی ظاهر شد دکمه پاور را رها کنید
•    بلافاصله بعد از رها کردن دکمه پاور، دکمه ولوم پایین را بگیرید و نگه دارید
•    اینکار را تا زمانی ادامه دهید که دستگاه ریستارت شود.
•    حالا وضعیت حالت امن برایتان فعال شده و علامت آن را در گوشه پایین  گوشی خواهید داد
•    در چنین شرایطی باید  دکمه ولوم را رها کنید.
اگر گوشی گلکسی J7 Pro شما روشن شد و به درستی وارد حالت امن گردید سعی کنید آن را به طور طبیعی راه اندازی مجدد کنید.

 

جمع بندی

در صورتی که هر یک از قطعات سخت افزاری گوشی گلکسی J7 Pro شما به دلایل مختلف آسیب دیده است و نیاز به تعویض دارد، حتما به مراکز تعمیراتی تلفن همراه مراجعه کنید. البته امروزه یافتن مراکز معتبر و همچنین تعمیرکاران ماهر و مجرب در زمینه‌ی تعمیرات موبایل کار چندان آسانی برایتان نخواهد بود. پس چگونه می‌توان آن را یافت؟

 

خدمات تعمیرتلفن همراه آنلاین موبایل‌ آباد

اگر به دنبال مرکزی معتبر، مطمئن و همچینین تعمیرکاران متخصص و مجرب در زمینه ی تعمیرات موبایل هستید راه درستی را انتخاب نموده اید! موبایل‌آباد در کنار شماست.
یکی از مزایایی که این شرکت برای آسودگی کاربران ایجاد کرده است، انجام خدمات تعمیرات گوشی به صورت آنلاین می‌باشد؛ دیگرلازم نیست زمان زیادی را برای مراجعه به مراکز تعمیراتی موبایل صرف کنید. موبایل‌آباد به صورت آنلاین و بدون کوتاه ترین زمان ممکن قطعات سخت افزاری گوشی گلکسی J7 Pro شما را تعمیرخواهد کرد. 

 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات