لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حل مشکل پرش صفحه گوشی

حل مشکل پرش صفحه گوشی

حل مشکل پرش صفحه گوشی 

 

امروزه ما عادت کرده ایم از تلفن های همراه برای برقراری ارتباط با دوستان و اقوام خود مانند برقراری تماس تلفنی ، ارسال پیامک و غیره استفاده کنیم. با این حال ، ممکن است هنگام استفاده از تلفن هایمان اشکالاتی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، یک اشکال وجود دارد به نام "صفحه پرش". بنابراین "پرش صفحه" دقیقاً چیست؟ دلایلی که باعث "پرش صفحه" تلفن همراه می شود چیست؟ چطوری میشه اینو تعمیر کرد؟

 

پرش صفحه چیست؟


"پرش صفحه" به پدیده ای گفته می شود که قسمتی از صفحه لمسی تلفن همراه از کنترل خارج شده و به طور خودکار تصادفی کلیک می کند یا یک دکمه مرتباً کلیک می شود. در حال حاضر ، بیشتر صفحه نمایش های لمسی مورد استفاده در تلفن های هوشمند صفحه های خازنی هستند و بزرگترین اشکال این مسئله "پرش صفحه" است. همچنین می تواند باعث از کار افتادن برخی از دکمه های گوشی شود. به طور کلی ، این پدیده عمدتا در برخی از محصولات تلفن همراه متوسط و سطح پایین رخ می دهد.

 

دلایل پرش صفحه تلفن همراه چیست؟

 

اگرچه درباره دلایل پرش صفحه تلفن همراه توضیحی دقیق وجود ندارد ، اما از طریق جمع بندی و تجزیه و تحلیل بازخورد شهروندان اینترنتی که با مشکل پرش صفحه تلفن همراه روبرو شده اند ، می توان نتیجه گرفت که دلایل اصلی پرش صفحه نمایش به این شرح است: به شرح زیر است:

1 ) ولتاژ هنگام شارژ ناپایدار است.

2 ) سیگنال شبکه تلفن همراه پایدار نیست.

3 ) سطح صفحه نمایش گوشی جریان ایجاد می کند.

4 ) تلفن می تواند نوسازی شود یا به عنوان صفحه نمایش با کیفیت پایین استفاده شود.

5 ) نسخه سیستم عامل سیستم با تلفن مطابقت ندارد.

 


حل مشکل پرش صفحه در موبایل

 

تلفن های همراه با صفحه لمسی می توانند به ما در دستیابی به یک عمل ساده و انسانی کمک کنند. اما اگر ما از آن به درستی در زندگی روزمره خود استفاده نکنیم ، می تواند باعث برخی از این مشکلات شود اما اگر به نکات زیر دقت کنید این مشکلات برای صفحه گوشی شما رخ نمی دهد.


1- تلفن خود را به درستی شارژ کنید

 

سعی کنید از شارژ دستگاه های تحت ولتاژ ناپایدار مانند قطارهای سریع السیر خودداری کنید.
از آنجا که برخی از مدارهای ریل پرسرعت نیاز به تغییر ولتاژ با استفاده از اینورتر دارند ، پالس فرکانس بالا (سر و صدای فرکانس بالا / هارمونیک مرتبه بالا) تولید شده توسط اینورتر مستقیماً با سیستم مدار داخلی تلفن همراه تداخل می کند. توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به تجهیزات ، از شارژرهای جعلی و خطوط داده برای شارژ دستگاه استفاده نکنید. هنگامی که پدیده صفحه پرش هنگام شارژ اتفاق می افتد ، باید برق را به موقع از برق بکشید.


2- برنامه های اضافی را پاک کنید


حالت Safe Mode حالتی است که می توانید برانمه های اضافی را از گوشی خود حذف کنید.

 

3- قاب برای گوشی تهیه کنید


زمانی که گوشی شما به دلایلی زمین می خورد و ضربه میبیند ممکن است به آی سی های گوشی آسیب برسد. ابتدایی ترین راه ممکن این است که به فکر خرید قاب برای گوشی خود باشید.

 

4- ریست فکتوری کردن موبایل


آخرین راه حلی که برای رفع مشکل پریدن صفحه گوشی وجود دارد، Factory reset ( بازگردانی مجدد گوشی ) به کارخانه است که اکثر مشکلات گوشی را حل می کند.

 

جمع بندی

 

اگر این مطلب موبایل آباد براتون مفید بود، برای دوستاتون بفرسین. اگر بامشکل دیگری از پرش صفحه در گوشی خود مواجه هستید، مواجه شدید در قسمت دیدگاه ها برامون بنویسید تا مقالات تخصصی برای مشکلات شما آماده کنیم و براتون تو سایت بارگزاری کنیم.
موبایل آباد آماده هر نوع خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برای گوشی شما است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات