لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

راهکارهای افزایش سرعت اینترنت گوشی

راهکارهای افزایش سرعت اینترنت گوشی

راهکارهای افزایش سرعت اینترنت گوشی

امروزه وجود اینترنت یک ضرورت مهم برای کاربران تبدیل شده است و تقزیبا بدون وجود اینترنت نمی توان زندگی کرد. اکثر ما با اینترنت گوشی کارهای مختلفی از جمله جست و جو در وب، کارکردن با برنامه هایی که فقط از طریق اینترنت کار می کنند و...
اما احتما دیده باشید مشکل از جایی شروع می شود که افراد با کندی سرعت اینترنت گوشی مواجه شوند.اما نگران نباشید. در این مطلب از موبایل آباد به شما آموزش می دهیم که چطور سرعت اینترنت گوشی و وای فای خود را دوبرابر کنید.


افزایش سرعت اینترنت – تغییردادن تنظیمات دستگاه


البته این گزینه ممکن است برای همه دستگاهها کارساز نباشد ، بنابراین ابتدا بصورت آنلاین بررسی کنید تا ببینید آیا دستگاه شما قادر به مدیریت روتر بدون پل است. اکثر روترهای مدل جدید احتمالاً از این ویژگی پشتیبانی می کنند. با وارد کردن آدرس IP خود (AKA آدرس پیش فرض دروازه) در مرورگر خود ، به روتر خود دسترسی پیدا کنید تا از پل خارج شود. اکنون که به روتر خود دسترسی پیدا کرده اید ، به بخشی بروید که می گوید: "نوع رابط بی سیم" ، که اغلب تحت تنظیمات پیشرفته بی سیم قرار دارد. این را از 802.11b / g / n (20MHz) به 802.11 n (40MHz) تغییر دهید. با این کار حداکثر توان روتر از 300 مگابیت بر ثانیه به 600 مگابیت در ثانیه تنظیم می شود و پهنای باند دو برابر و به طور بالقوه دو برابر سرعت ایجاد می شود.


افزایش سرعت اینترنت گوشی - حذف برنامه های غیرضروری


چه در تلفن و چه در دستگاه دیگری ، برنامه های غیرضروری که در پس زمینه اجرا می شوند می توانند قدرت پردازش و پهنای باند شما را پایین آورده و در نهایت منجر به کند شدن سرعت اینترنت گوشی شما می شود. اگر مطمئن نیستید که یک برنامه ضروری است یا خیر ، با جستجوی سریع اینترنت، مشخص می شود که آیا می توانید آن را حذف کنید.


افزایش سرعت اینترنت گوشی – روشن بودن فیلتر شکن


گاهی اوقات روشن ماندن فیلتر شکن می تواند موجب کند شدن سرعت اینترنت دیتای گوشی یا وای فای شود که اگر فیلتر شکن را خاموش کنید، این مشکل حل می شود و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند.

 

بیشتر بخوانید: ساخت زیر نویس ویدئو با موبایل

 

افزایش سرغت اینترنت گوشی - کار نکردن با بازی ها و برنامه های سنگین 

برخی برنامه ها و بازی های سنگین دیتادار برای گوشی وجود دارد که سیستم عامل های گوشی مانند پردازنده و گرافیک را درگیر کرده و در نهایت سرعت اینترنت را کم می کند. سعی کنید از این برنامه ها کمتر استفاده کنید تا سرعت اینترنت گوشیتان افزایش پیدا کند. 


سخن آخر


امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات