لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

راهکار های افزایش سرعت موبایل

راهکار های افزایش سرعت موبایل

راهکار های افزایش سرعت موبایل


مانند رایانه ها ، عملکرد تلفن های همراه نیز طی یک دوره استفاده کاهش می یابد. سیستم عامل موبایل معمولاً سبک تر و سریعتر است تا بتواند نیازهای شما را در حال حرکت پشتیبانی کند. با برخی از تعمیرات ، می توانید سرعت تلفن خود را افزایش دهید. در اینجا چند نکته آورده شده است که به شما کمک می کند سرعت تلفن همراه خود را افزایش دهید.


بررسی برنامه های گوشی 


هر تلفن همراه منحصر به فرد و متفاوت از تلفنهای دیگر است. با مطالعه اجزای سازنده و پیکربندی تلفن ، مزایا و معایب آن را درک کنید. برخی از برنامه هایی که به منابع بیشتری نیاز دارند می توانند سرعت تلفن همراه شما را کاهش دهند. در چنین مواردی شناسایی کنید و آنها را حذف کنید.


بروزرسانی گوشی موبایل 


تلفن خود را با جدیدترین سیستم عامل به روز کنید. هر زمان سیستم عامل های اندروید با بروزرسانی هایی همراه هستند که علاوه بر انواع دیگر ویژگی های کاربرپسند ، به ثبات بیشتر ، سرعت بهتر ، اتصال و کارایی بیشتری می دهند.


برنامه های غیرضروری را حذف کنید


هر برنامه ای که روی تلفن خود نصب کرده اید حافظه خاصی را از خود گرفته و برخی از پردازش ها را در پس زمینه اجرا می کند که می تواند عملکرد گوشی شما را کندتر کند. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف نصب یا غیرفعال کنید.


برنامه های گوشی را بروزرسانی کنید


با استفاده از Google Play ، باید برنامه های تلفن خود را هر از چند گاهی و در دسترس بودن هرگونه به روزرسانی ، به روز کنید. نسخه های جدید برنامه ها دارای ویژگی های اضافه شده با اشکالات ثابت هستند. برنامه های به روز شده می توانند سریعتر اجرا شوند.

 

استفاده از کارت حافظه پرسرعت 


حافظه تلفن شما محلی است که داده ها در آن ذخیره می شوند. اگر تلفن شما حافظه داخلی کمی دارد ، می توانید با کارت حافظه با ظرفیت بالا که فضای ذخیره سازی کافی دارد ، همین مورد را تقویت کنید. برای پشتیبانی از گزینه های خواندن یا نوشتن با سرعت بالا ، می توانید از فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت استفاده کنید.


حذف ویجت های اضافی از روی نمایشگر گوشی 


بر خلاف برنامه ها ، ابزارک ها در پس زمینه ادامه می یابند. آنها همیشه فعال هستند. برخی از ابزارک ها به پیگیری وضعیت هوا و برخی از ابزارک های دیگر به داشتن کنترل های گسترده برای دسترسی سریع به Wi-Fi  ، بلوتوث یا GPS کمک می کنند. اگرچه ممکن است آنها را سودمند باشند ، اما در حال اجرا بودن تعداد زیادی از آنها روی صفحه نمایش شما می تواند عملکرد تلفن شما را بسیار کم کند.


عدم استفاده از تصاویر پس زمینه زنده در گوشی 


بسیاری از تصاویر پس زمینه های زنده گوشی فقط دوست داشتنی هستند. برای کاغذ دیواری هایی که به درستی ساخته نشده اند ، به چندین چرخه پردازنده برای اجرا نیاز خواهند داشت که باتری را سریعتر خالی می کند و هر بار که صفحه اصلی خود را فعال می کنید فعال می شود و بدین ترتیب بخشی از عملکرد تلفن را می دزدد و سرعت گوشی کم می شود. 


خاموش کردن همگام سازی گوشی 


همگام سازی داده های شما به سرورهای Google کمک می کند. وقتی همگام سازی روشن است ، هنگام ورود نامه جدید یا ارسال پیام جدید از تلفن ، به شما اطلاع داده می شود. این ویژگی در یک بازه زمانی مشخص به تازه سازی نیاز دارد. اگر همگام سازی را برای خدمات غیرضروری خاموش نگه دارید ، می توانید در سرعت و عملکرد تلفن صرفه جویی کنید.

 

در چند خط بخوانید

امید واریم از این مطلب موبایل آبادی لذت برده باشید.

اگر گوشی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، می توانید همین حالا با کلیک برروی گزینه ثبت درخواست تعمیرات از کارشناسان موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت کنید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات