لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رایج ترین مشکلات واتساپ

رایج ترین مشکلات واتساپ

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است و هر ماه بیش از 10 درصد از جمعیت جهان به طور فعال از آن استفاده می‌کنند. با توجه به این حجم از استفاده برخی کاربران با مشکلاتی در این برنامه مواجه می‌شوند. در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات WhatsApp در Android و نحوه حل آنها را برای شما شرح خواهیم داد.

نمی توانم WhatsApp را نصب کنم

برای بارگیری آخرین نسخه واتس آپ ، باید یک تلفن هوشمند داشته باشید که از Android نسخه 2.3.3 به بالا استفاده کند. می توانید نسخه Android فعلی تلفن خود را در تنظیمات درباره تلفن بررسی کنید .

اگر می‌خواهید برنامه واتساپ را از وب سایت WhatsApp نصب کنید، باید منابع ناشناخته را در تنظیمات خود فعال کنید. به تنظیمات برنامه‌ها بروید و مرورگر تلفن همراه خود را پیدا کنید. منابع ناشناخته را فعال کنید البته اگر این مشکل را از فروشگاه Play دریافت کنید، مسئله ای نیست.


کد فعال سازی خود را دریافت نکردم

اگر نصب به راحتی انجام شد، اما پیام تولید شده به طور خودکار همراه با کد فعال سازی شما هرگز ارسال نشد، ابتدا اطمینان حاصل کنید که شماره خود را به درستی وارد کرده اید. دوبار بررسی کنید که کشور صحیحی را از لیست کشویی انتخاب کرده اید. 
اگر هنوز کد را دریافت نکردید، درخواست تماس صوتی کنید. به این ترتیب کدی را که یک رایانه از طریق تلفن برای شما خوانده است خواهید داشت.

 

نمی توانم به WhatsApp متصل شوم 

مشکلات اتصال WhatsApp معمولاً به دلیل اتصال Wi-Fi یا شبکه شبکه شما ایجاد می‌شود. اگر قادر به ارسال پیام نیستید، در اینجا چند راه حل آورده شده است:

•    آخرین نسخه برنامه را از فروشگاه Play نصب کنید 
•    اتصال اینترنت ، Wi-Fi خود را بررسی کنید (در  تنظیمات بی سیم و شبکه)
•    مطمئن شوید که یک برنامه Task Killer روی WhatsApp تأثیری نگذاشته است
•    حافظه پنهان برنامه را خالی کنید 

بیشتر بخوانید: آموزش نصب واتساپ بر روی کامپیوتر

WhatsApp مخاطبین من را تشخیص نمی دهد

چند دلیل وجود دارد که WhatsApp مخاطبین شما را تشخیص نمی دهد، بنابراین در اینجا یک چک لیست ساده برای اطمینان از این موضوع وجود دارد:
•    حتماً شماره تماس صحیح (شماره هایی که برای WhatsApp استفاده می کنند) داشته باشید.
•    اطمینان حاصل کنید که آنها در حال حاضر از WhatsApp استفاده می‌کنند.
•    حتماً آخرین نسخه WhatsApp را داشته باشید.
•    در لیست مخاطبین خود ، اطمینان حاصل کنید که همه مخاطبین شما "قابل مشاهده" هستند.

علامت های تیک آبی در پیام های واتساپ نمی‌خورد

در مورد معنی این دو چک (یا علامت تیک) در پنجره پیام   WhatsApp  شما سردرگمی زیادی وجود دارد. اگر برایتان سوال است که علامت تیک آبی بریتان نخورده باید گفت که هنوز مخاطب مورد نظرتان پیامتان را مشاهده نکرده است.

جمع بندی

موبایل آباد با داشتن متخصصین فعال و باتجربه در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در خدمت شماست. اگر همچنان با مشکلات واتساپ مواجه هستید، همین حالا با کارشناسان ما در موبایل‌ آباد تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا دقایقی بعد نمایندگان حرفه ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اگر این مقاله برایتان مفید بود،‌ می‌توانید اتن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات