لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ردمی K50 گیمینگ به جدیدترین تراشه مدیاتک مجهز خواهد شد.

ردمی K50 گیمینگ به جدیدترین تراشه مدیاتک مجهز خواهد شد.

براساس جدیدترین گزارشات، شیائومی گوشی ردمیK50  را با تراشه دیمنسیتی 9000 به عنوان جانشین ردمی K40 گیمینگ روانه بازار خواهد کرد.
اگر بخاطر داشته باشید شیائومی گوشی ردمی K40 را با تراشه دیمنسیتی 1200 مخصوص گیمرها عرضه کرد، حال خبرهای جدیدی مبنی بر نسل جدید آن به گوش میرسد که میخواهیم ببینیم چه تغییراتی نسبت به گذشته خواهد داشت.

 

بررسی طراحی گوشی ردمی k50


احتمالا شیائومی در مورد گوشی هوشمند جدید خود از سیستم خنک کننده بهتری نسبت به ردمی k40 بهره گیرد و شاهد طراحی متفاوت تری در مورد ظاهر آن باشیم.
با توجه به اینکه ردمی کا 40 برای تامین انرژی از باتری 4520 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند، خیلی دور از دهن نیست که شاهد بهبود فناوری شارژ سریع در نسل جدید این شرکت باشیم.
گزارشات حاکی از آن است که ردمی k50 با نمایشگر تخت به همراه سنسور اثر انگشت زیرنمایشگر، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 64 مگاپیکسلی و مجهز به تراشه جدید مدیاتک عرضه خواهد شد.


همانطور که گفتیم ردمی k50 از تراشه دیمنسیتی 9000 بهره میبرد که در واقع اولین تراشه TSMC محسوب می‌شود که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده و علاوه‌بر بهبود بازدهی، عملکرد بهتری نیز ارائه می‎دهد.
چیپست جدید زیر 6 گیگاهرتز اولین تراشه موبایل محسوب می‌شود که از هسته Cortex-X2 با فرکانس 3.05 گیگاهرتز و فناوری بلوتوث 5.3 استفاده می‌کند. علاوه بر این هسته، تراشه جدید مدیاتک از 3 هسته فوق‌العاده Cortex-A710 با سرعت 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد Cortex A510 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز نیز

بهره می‌برد. 

البته تاکنون درمورد زمان معرفی گوشی‌های سری K50  خبری به صورت رسمی منتشر نشده، اما شایعات حاکی از آن است که تا اواخر سال 2021 رونمایی خواهند شد. 
 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات