لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رفع مشکل هنگ کردن گوشی ال جی G4

رفع مشکل هنگ کردن گوشی ال جی G4

کمپانی ال‌جی در سال 2015 گوشی ال‌جی‌ G4 را در دو نسخه با قاب چرمی و پلاستیکی عرضه کرد. گوشی ال‌جی G4 با طراحی فوق العاده، دوربین عالی و صفحه نمایش خوش ساخت با ابعاد مناسب نظر بسیاری از طرفداران ال‌جی را جلب کرده بود.

گوشی ال‌جیG4 هم مانند همه گوشی‌های هوشمند نمی‌تواند همه را از خود راضی کند و درکنار طرفداران خود با منتقدان بسیاری هم روبه‌رو است؛ و منتقدان زیادی در دنیای مجازی و واقعی از برخی ایرادات این گوشی هوشمند می گویند.
با ما در بررسی ایرادهای گوشی ال‌جی G4 و ارائه راه‌حل‌های مناسب آن همراه شوید.

البته این ایرادات برای همه کاربران  گوشی های ال‌جی G4 بوجود نخواهد آمد و امکان اینکه هیچ یک از این‌ها را تجربه نکنند بالاست.

 

مشکلات رایج گوشی ال‌جی G4

یکی از شایع ترین مشکلات مربوط به تاخیر یا عدم پاسخ‌گویی گوشی ال‌جی G4 به تاچ صفحه نمایش است؛ دربرخی موارد صفحه نمایش نسبت به لمس کاربر حساسیت ندارد یا لمس در برخی نقاط جا می‌افتد.
شکایت برخی کاربران از کندی گوشی ال‌جی G4 یا زمان تعویض برنامه‌ها و بازشدن قفل صفحه نمایش است.
در برخی گوشیهای ‌ال‌جی G4 فلش LED دستگاه بدون دریافت نوتیفیکشن یا علت به‌ خصوصی، به خودی خود روشن می شود.
در مواردی شنیده شده گوشی ال‌جی G4 به بلوتوث متصل نمی شود یا عملکرد مطلوب ندارد؛ همچنین گاهی وای‌فای دستگاه کار نمی‌کند یا بسیار کند است.
برخی کاربران متوجه زمان طولانی شارژ شدن باتری ال‌جی G4 شده‌اند؛ یا در مورادی با وجود فعال بودن برنامه‌های سبک دستگاه  به شدت داغ می کند.

برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی ال‌جی G4 چه کنیم؟ 

کمپانی ال‌جی برخی از این ایرادهای نرم افزاری را پذیرفته و برای رفع آن، آپدیت نرم‌افزار را پیشنهاد می‌دهد؛ در مواردی نیز کاربران با ارائه راهکارهای مختلف مشکل هنگ کردن گوشی ال‌جی G4 را رفع کردند اما این راهکارها همیشه نتیجه مطلوب را ندارد.  

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

ریستارت 

برخی ازاین ایرادها براثر فریزشدن یا هنگ کردن گوشی ال‌جی G4 بوجود می‌آید؛ وتنها با ریستارت کردن دستگاه این مشکل به راحتی قابل حل است.

ریست فکتوری

درمواردی به دلیل حجم بالای اطلاعات دستگاه، آلوده شدن با فایل‌های مخرب وبدافزارها گوشی ال‌جی G4 هنگ کرده و درعملکرد خود دچار مشکل می‌شود؛ بازگردانی دستگاه به حالت کارخانه به حل این مشکل کمک می‌کند. 

فلش‌کردن  

گاهی ایرادهای نرم‌افزاری جدی‌ترهستند و ریستارت وریست‌فکتوری پاسخ‌گو نیستند؛ در این حالت با نصب رام جدید گوشی ال‌جی خود را از نو احیا کنید.
اگرهیچ یک از راه‌های پیشنهادی کارسازنبودند گوشی ال‌جی G4 شما با ایرادهای سخت‌افزاری روبه رو است و با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل به حل مشکل هنگ کردن گوشی خود کمک کنید.

وضعیت بازار

متاسفانه افراد سودجو پس از بررسی گوشی، با بزرگ‌نمایی از مشکل موجود با هزینه بسیار بالا اقدام به تعمیر تلفن همراه شما می‌کنند یا با تعویض قطعات گوشی با قطعه غیراورجینال و درجه 3 و4 نه تنها به حل مشکل شما کمک نمی‌کنند بلکه زمینه مشکلات بعدی را فراهم می‌کنند.

جمع بندی

قصد ما دراین مقاله آگاه کردن شما ازمشکلات رایج گوشی ال‌جی G4، دلایل هنگ کردن آن وارائه راهکارهای مناسب بود تا در مواجهه با این قبیل مشکلات با اطلاعات کافی اقدام به حل مشکلات گوشی ال‌جی G4 خود کنید؛ تا افراد سودجو از عدم اطلاعات کافی شما سواستفاده نکنند.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات