لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رفع مشکل گوگل کروم در آیفون

رفع مشکل گوگل کروم در آیفون

 

اگرچه Safari بر iOS بسیار حاکم است، اما هنوز هم میلیون ها کاربر وجود دارد که Google Chrome را ترجیح می‌دهند. به خصوص اکنون که اپل اجازه تغییر مرورگر پیش فرض را داده است. با این حال ، استفاده از Google Chrome در iPhone همیشه خوشایندترین تجربه نیست.


گوگل کروم به سادگی به کار بیشتری نیاز دارد، زیرا به اندازه Safari در سیستم عامل کاملاً یکپارچه نیست. اما حتی اگر اشکالات راحتی را کنار بگذاریم، موارد فنی نیز وجود دارد که برخی از کاربران روزانه با آن روبرو هستند. به همین دلیل سعی خواهیم کرد آن مشکلات فنی گوگل کروم را در ایفون برطرف کنیم.

 

رایج‌ترین مشکلات Google Chrome در iOS


به طور کلی مرورگر کروم در ایفون به دلایلی مختلفی خراب میشود که رایج‌ترین آن ها عدم بارگیری گوگل کروم در گوشی ایفون است. نگران نباشید اگر راهکارهایی که در ادامه به شما عزیزان گفته می‌شود انجام دهید، خیلی زود مرورگر کروم آیفون شما مثل قبل حتی بهتر برایتان کار کند.

 

راه حل 1:Chrome  را مجدداً راه اندازی کنید


قبل از انجام هر کار دیگری ، فقط باید برنامه Google Chrome را مجدداً راه‌اندازی کنید و در صورت ادامه مشکل بررسی کنید. 

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید.

 

برنامه را دوباره باز کنید و سعی کنید مدتی از آن استفاده کنید. اگر دیگر مشکلی ندارید، به این معنی است که فقط یک ایراد جزئی وجود داشته است. اما اگر مشکل شما همچنان ادامه دارد ، ادامه دهید و راه حل‌های دیگر را امتحان کنید.

 

راه حل 2: آیفون خود را مجدداً راه اندازی کنید


راه اندازی مجدد کارها همیشه یک راه حل اصلی برای هر مسئله مرتبط با فناوری بوده است. راه اندازی مجدد آیفون در واقع ممکن است کمک کند. این باعث می شود که آیفون شما به حالت مطلوب خود برگردد.

 

 

برای راه اندازی مجدد iPhone ، دکمه Side + دکمه Volume Down را همزمان فشار داده و نگه دارید تا زمانی که نوار لغزنده خاموش شدن ظاهر شود. فقط نوار لغزنده را به سمت راست بکشید و iPhone شما خاموش می شود.
آیفون خود را دوباره روشن کنید و بررسی کنید آیا Google Chrome اکنون مطابق هدف کار می کند یا خیر. 

 

راه حل 3: برنامه Google Chrome را به روز کنید


شرکتی به بزرگی گوگل تقریباً به صورت هفتگی برنامه های خود را به روز می کند. با این حال، حتی توسعه دهندگان گوگل نیز خطا پذیر نیستند. 
شاید جدیدترین به روزرسانی Google Chrome آن را غیرقابل استفاده کرده باشد. تا زمانی که موضوع به طور گسترده گزارش نشود و راه حل واقعی آن مشخص نشود، فقط می توانید منتظر بمانید تا گوگل از طریق به روزرسانی های بعدی این مشکل خاص را برطرف کند.

 

 

اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب به روزرسانی را بررسی می کنید ، بنابراین می توانید در اولین فرصت یک پچ دریافت کنید. برای بررسی به روزرسانی های جدید برنامه گوگل کروم، به App Store بروید ، Google Chrome را جستجو کنید و ببینید آیا به روزرسانی جدیدی وجود دارد یا خیر. در صورت وجود، به روزرسانی را نصب کنید، شاید این مشکل برای شما حل شود.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید.

 

جمع بندی

 

آیا تلفن همراه شما مشکلی دارد؟ اجازه دهید تکنسین های آگاه و باتجربه ما در موبایل آباد یک پیشنهاد رایگان و دقیق به شما پیشنهاد دهند تا بتوانید دستگاه خود را به رضایت خود برگردانید.

 

سوالات متداول

 

چرا گوگل کروم در آیفون من باز نمی‌شود؟

 

این مشکل ممکن است به دلیل چندین علت مختلف باشد، از جمله مشکل در نصب برنامه، وجود به‌روزرسانی نشده برنامه، مشکل در اتصال به اینترنت، مشکل در سیستم عامل دستگاه و یا مشکلات دیگری باشد.

 

چگونه می‌توانم مشکل باز نشدن گوگل کروم در آیفون را حل کنم؟

 

این مشکل ممکن است با پاک کردن کش و داده‌های برنامه یا حذف و نصب دوباره آن حل شود. همچنین، از به‌روزرسانی آیفون و گوگل کروم به آخرین نسخه استفاده کنید. در صورتی که این روش‌ها نتیجه ندهد، ممکن است بهتر باشد به پشتیبانی فنی گوگل کروم مراجعه کنید.

 

آیا برنامه‌های دیگری بجز گوگل کروم بر روی آیفون وجود دارند که می‌توانند به عنوان جایگزین آن استفاده شوند؟

 

بله، برای مرور وب بر روی آیفون می‌توان از مرورگرهای دیگری مانند سافاری، فایرفاکس و اپرا استفاده کرد. همچنین، برنامه‌های دیگری مانند کرومیوم، برنامه Brave و مرورگر Puffin نیز برای استفاده در آیفون موجود هستند.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات