لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی A13 5G فاش شد.

رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی A13 5G فاش شد.

در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمندA13 فاش نکرده بود؛ اما شایعاتی در مورد طراحی و مشخصات فنی آن در چند ماه اخیر به بیرون درز کرده بود، حال به تازگی اولین رندرهای رسمی گلکسی A13 5G به‌طور رسمی توسط نشریه فناوری Giz Next  فاش شد که نشان می دهد طراحی آن با آنچه که قبلا فاش شده بود مطابقت دارد.
 

مشخصات فنی و ظاهری گلکسی A13 5G

گلکسی A13 دارای نمایشگر 6.5 اینچیFull HD با حاشیه بسیار باریک است که روی پنل  IPS LCD  نشسته و روی آن بریدگی قطره‌ای (Infinity-V) به چشم میخورد که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.
همچنین روی پنل پشتی، دوربین‌های سه گانه  50 مگاپیکسلی عریض، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2سنسور  مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر و یک فلش LED به چشم می‌خورد.   

در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور کنار هم قرار گرفتند و جالب است بدانید حسگر اثر انگشت درون دکمه پاور تعبیه شده‌است.
در سمت چپ شکاف سیم کارت و کارت حافظه MicroSD قرار گرفته و در نهایت در پایین بدنه بلندگو، جک هدفون و البته درگاه  USB_C کنار هم نشسته‌اند. 
ظاهرا گلکسی A13  با پردازنده مدیاتک Dimensity 700، به همراه 128 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و  8 یا 4 گیگابایت حافظه رم و اسلات کارت microSD ارائه می‌شود.
سامسونگ وظیفه تامین انرژی دستگاه را به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی سپرده است که از شارژ سریع  25 وات نیز پشتیبانی می‌کند.


گوشی هوشمند جدید سامسونگ  با رابط کاربری One UI 3 و اندروید 11 جرا خواهد شد.  
در حال حاضر تنها تصاویر منتشر شده رنگ مشکی دستگاه را به نمایش می‌گذارند اما احتمالا سامسونگ گوشی گلکسی A13 را در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد کرد. 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات