لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رندرهای منتشر شده از دوربین های هوآوی P50

رندرهای منتشر شده از دوربین های هوآوی P50

 

رندرهای منتشر شده از دوربین های هوآوی P50

 
 
اخیرا جزئیات بیشتری از مجموعه دوربینهای Huawei P50 به ظاهر شده است. همچنین رندرهای مشترکی را به نمایش گذاشته شده است که به نظر می رسد نزدیک به سیستم دوربین P50 باشد ، از جمله برخی جزئیات احتمالی جدید که در ادامه ی این مطلب از موبایل آباد مشاهده خواهید کرد.
 
 
 
 
P50 نمایش داده شده (احتمالاً Pro Plus) دارای برجستگی دوربین عظیم و دوبخش است که در نشت های قبلی دیده می شود ، اما حروف روی تلفن نشان می دهد که بزرگنمایی معادل 13-90 میلی متر دارد. این فاکتور بزرگنمایی تقریباً یکسان با نمونه های قبلی مانند P40 Pro و Mate 40 Pro (هر دو 18-125 میلی متر) است ، اما با زاویه کلی گسترده تر.
شایعات قبلی حمل پایه P50 را با دوربین های اصلی ، فوق عریض و دوربین پشتی تله داشت. در این گوشی یک لنز تله برای یک دوربین پریسکوپ 5X قرار داده شده است، در حالی که در هوآوی Pro Plus شامل دوربین هایگ تله و پریسکوپ است. این می تواند اولین گوشی پرچمدار هواوی باشد که به جای اندروید با سیستم عامل Harmony عرضه می شود.
هنوز مشخص نیست که P50 و ماژول عظیم دوربین آن در دسترس است. در حالی که ارائه ها حاکی از آن است که P50 به زودی به بازار می آید ، تعجب آور نخواهد بود اگر هواوی برای راه اندازی تلفن هوشمند خود مدتی بیشتر صبر کند.
 
 

 

سخن آخر

امیدواریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از کارشناسان ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.
 
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات