لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رونمایی از اولین گوشی با دوربین 1  اینچی

رونمایی از اولین گوشی با دوربین 1  اینچی

رونمایی از اولین گوشی با دوربین 1  اینچی


چند سال پیش غیرممکن به نظر می رسید که یک گوشی هوشمند سنسورهای دوربین را با بزرگ تولید کند. اکنون به نظر می رسد شارپ با همکاری Leica با پرچمدار Aquos R6 خود به این ویژگی مهم دست یافته است.

جدیدترین دستگاه شارپ دارای یک آرایه دوربین عقب است که با سنسور دوربین اصلی 1 اینچ 20 مگاپیکسلی هدایت می شود. سامسونگ در حال حاضر یک سنسور 1 / 1.12 اینچی در قالب 50MP Isocell GN2 ارائه می دهد اما هنوز سد 1 اینچ را زیر پا نگذاشته است. همچنین شایعه شده است که سونی دارای یک سنسور 1 اینچی در حال توسعه است ، اما نسخه رسمی آن را منتشر نکرده است. 

این دوربین همچنین از یک لنز هفت عنصر f / 1.9 با طراحی Leica با EIS بهره می برد.

 

 

شارپ Aquos R6 از نظر سخت افزاری کمی بهتر از مدل های قبلی این گوشی عمل کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش مخروطی 6.6 اینچی Pro IGZO OLED با رزولوشن WUXGA + و نرخ تازه سازی 240 هرتز قابل توسعه است. قابل ذکر است که در صورت لزوم می تواند تا 1 هرتز کاهش یابد و در مصرف باتری 5000 میلی آمپری صرفه جویی لازم را انجام دهد. شارپ همچنین ادعا می کند که صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت است - طبق گزارشات بالاترین میزان روشنایی اوج نمایشگر موبایل تاکنون. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک 3D Sonic Max کوالکام و یک دوربین سلفی 12.6MP است که در یک برش نصب شده است.

در مورد سیلیکون ، اسنپدراگون 888 در کنار 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. یک اسلات کارت microSD نیز برای گسترش وجود دارد. این دستگاه از قابلیت های ارتباطی هوشمند 5G ، بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6 نیز برخوردار است.

 


از نظر استاندارد IP68 مانند برخی از پرچمداران مدرن رتبه بندی نشده است اما در عوض دارای درجه IPX5 / 8 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار است. Aquos R6 فاقد شارژ بی سیم نیز هست. با این وجود از ویژگی های NFC و جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار است. اندروید 11 نیز پخته شده است.

 

Sharp Aquos R6 قیمت و در دسترس بودن


هنوز چیزی در مورد قیمت آن خبری نیست ، اما انتظار دارید که این گوشی پس از اواسط ماه ژوئن در رنگ های سیاه و سفید در ژاپن تعظیم خود را نشان دهد. مشخص نیست که آیا این گوشی عرضه نسخه گسترده تری در سراسر جهان را دارد یا خیر.

 

سخن آخر


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات