لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ریملی به بازار گوشی های رده بالا راه پیدا کرد!

ریملی به بازار گوشی های رده بالا راه پیدا کرد!

یه خبر خوشحال کننده برای دوستداران گوشی‌های ریملی!

گزارشات حاکی از آن است که ریلمی  تصمیم به تولید گوشی‌های هوشمند با قیمت بالای 800 دلار و پیوستن به جرگه دستگاه‌های بالارده را دارد.

ریلمی که با تولید گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده، جایگاه خود را در این بخش تثبیت کرده بود،با عرضه سری GT در اوایل سال  جاری نشان داد در این  حوزه حرفی برای گفتن دارد و آماده رقابت با پرچم‌داران هست.

البته در حال حاضر، ریلمی دستگاهی در حدود قیمتی 800 دلار و رده بالا به بازار عرضه نکرده، اما با توجه به توییتی که اسکای لی، موسس و مدیر عامل این کمپانی که از برنامه‌های خود در زمینه همکاری با شرکت‌های بزرگ در بازار گوشی‌های بالارده گفته بود، ظاهرا ریلمی قصد رقابت با کمپانی‌های بزرگی نظیر سامسونگ، اپل و... را دارد.

متاسفانه خبر دیگری از جزئیات دستگاه و یا زمان ارائه آن در دسترس نیست،‌پس در خصوص سایر موارد تنها میتوان حدس و گمان زد.

 

مشخصات فنی احتمالی پرچمداران ریلمی

احتمالا گوشی‌های بالارده ریلمی  به تراشه اسنپدراگون 898 و نمایشگر QHD پلاس با نرخ نوسازی بالا، باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 125 میلی‌آمپر بهره‌مند خواهد شد.

با توجه به اینکه شرکت‌های دیگر دوره پشتیبانی نرم‌افزاری را افزایش دادند، احتمالا ریلمی نیز دوره پشتیبانی نرم‌افزاری پرچمدرانش را تا 4 سال منتشر کند.

در حالی که ریلمی در عرضه گوشی‌های سری ‌GT به دوربین‌ها توجه ویژه‌ای داشته و عملکرد آن را تا حد زیادی  بهبود داده‌است، پس  خیلی دور از ذهن نیست که محصولات بالارده این برند، با حسگرهای قوی‌تر ، بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و عملکرد بهتر دوربین ارائه شوند.

حال باید منتظر جزئیات و اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی‌های پرچمدار ریلمی  در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

شما هم طرفدار گوشی‌های ریلمی  هستید؟ بنظرتون  شاهد چه تغییرات دیگری در گوشی‌های پرچمدار آن خواهیم بود؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما در بخش مربوطه به اشتراک بگذارید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات