لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

سامسونگ تولید نمایشگر 120 هرتزی مدل های آیفون 13 پرو را شروع کرده است

سامسونگ تولید نمایشگر 120 هرتزی مدل های آیفون 13 پرو را شروع کرده است


سامسونگ تولید نمایشگر 120 هرتزی مدل های آیفون 13 پرو را شروع کرده است


گزارش جدیدی از زنجیره تامین The Elec امروز می گوید که Samsung Display و LG Display تولید در نمایشگرهایی را که در آیفون 13 و آیفون 13 پرو استفاده می شود ، آغاز کرده اند. گفته می شود که آیفون 13 پرو از فناوری نمایشگر LTPO جدید با پشتیبانی از ProMotion 120Hz استفاده خواهد کرد.


صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا در استفاده در دنیای واقعی به چه معناست؟ 


این نرم افزار مزایای بزرگی برای نرمی انیمیشن ها در سراسر iOS دارد. همچنین به بهبود تجربه بازی کمک خواهد کرد زیرا یک صفحه نمایش 120 هرتز دو برابر یک صفحه نمایش 60 هرتز یا هر 8 میلی ثانیه به روز می شود. این گزارش توضیح می دهد که LG Display صفحه های OLED مورد استفاده در آیفون 13 و آیفون 13 مینی را تولید می کند ، در حالی که سامسونگ پنل های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را تولید می کند.

سامسونگ تنها تأمین کننده پنل های OLED ترانزیستور فیلم نازک (TFT) با لایه نازک اکسید پلی کریستال (LTPO) با درجه حرارت پایین است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. اپل قصد دارد از LTOP TFT OLED برای دو مدل رده بالا استفاده کند. LG Display برای دو مدل رده پایین صفحه سیلیکون پلی کریستالی با درجه حرارت پایین (LTPS) TFT OLED را عرضه خواهد کرد.

سامسونگ با در نظر گرفتن سری آیفون 12 و سایر مدل های قدیمی انتظار دارد تا امسال 120 تا 130 میلیون واحد پنل OLED به اپل عرضه کند. این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که تقریباً یک ماه زودتر از شروع تولید نمایشگرهای سری آیفون 12 در سال گذشته است. برای یادآوری ، سری آیفون 12 به دلیل همه گیری COVID-19 به تأخیر افتاد و اپل ماه ها با مشکلات عرضه و تقاضا مبارزه کرد. اپل امسال به دنبال جلوگیری از مشکلات مشابه است ، اگرچه همچنان با کمبود تراشه در سراسر جهان مبارزه می کند.

همانطور که در گذشته توضیح دادیم ، تغییر اپل به LTPO یا همان اکسید پلی کریستال در دمای پایین ، به آیفون 13 اجازه می دهد تا سرعت تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهد و این تاثیری در دوام باتری ندارد. ProMotion از سال 2017 یکی از ویژگی های مجموعه iPad Pro بوده است ، اما آیفون به دلیل فناوری OLED این ویژگی را ندارد.


سخن آخر 

همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات