لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

سری شیائومی 12 با چه ظاهری عرضه خواهد شد؟

سری شیائومی 12 با چه ظاهری عرضه خواهد شد؟

 

ظاهر سری شیائومی 12 چگونه خواهد بود؟

پس از رونمایی سری 11 شیائومی با طراحی چشمگیر و امکانات فوق‌العاده، حال منتظر سری 12 شیائومی هستیم که احتمالا در 25 آذر از شیائومی 12 و 12x با نمایشگر منحنی رونمایی شود.
براساس شایعات، شیائومی 12 با نمایشگر امولد و وضوح تصویر 2K، تراشه دستگاه اسنپدراگون 8 نسل 1 و با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات عرضه خواهد شد.


همچنین شیائومی 12 ایکس از نمایشگر  6.28 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز ، وضوح تصویر Full HD Plus، فناوری HDR10 بهره میبرد و میزبان اسکنر اثر انگشت بوده که زیر پنل نمایشگر جای گرفته است. 
ظاهرا هر دو گوشی شیائومی 12 و 12X با اسپیکرهای با چیدمان متقارن عرضه خواهند شد.
گفتنی است در بالا و پایین گوشی اسپیکرهای استریو قرار گرفته‌اند.
 شیائومی در بخش دوربین از سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ بهره میبرد و همچنین در کنار دوربین اصلی 3 سنسور 48 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها لنز فوق عریض باشد و مشابه برادر بزرگترش شیائومی 11 الترا برای عکس‌ها قابلیت بزرگنمایی 120 برابری و ویدیوها حداکثر 15 برابر ارائه کند.  
البته فراموش نکنید که طبق معمول همیشه که بازار شایعات در شرف رونمایی از محصولات همیشه داغ بوده و شیائومی 12 و12 ایکس از این قاعده مستثنی نیست، حال باید تا روز رونمایی منتظر باشیم تا ببینیم این شایعات با واقعیت تا چه اندازه مطابقت دارد. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request