لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

شارژ دو گوشی به صورت همزمان سامسونگ با "پد بی سیم سامسونگ"

شارژ دو گوشی به صورت همزمان سامسونگ با "پد بی سیم سامسونگ"

پد بی سیم جدید سامسونگ همزمان دو موبایل را شارژ می کند

حدود یک سال از معرفی پد شارژ بی سیم ایرپاور توسط اپل می گذرد و این کمپانی هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه آن ارائه نکرده، حالا اما سامسونگ بی سر و صدا خود را برای کنار زدن رقیب کوپرتینویی در این زمینه آماده می کند و پد بی سیم سامسونگ را وارد بازار می کند.

پد شارژ بی سیم سامسونگ

مشخصات پد بی سیم سامسونگ

اخیرا افشاگر معروف دنیای تکنولوژی Roland Quandt تصویر منتسب به جعبه شارژر بی سیم دوگانه گلکسی نوت 9 را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که همزمان قابلیت شارژ گلکسی واچ را هم دارد. شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ که Wireless Charger Duo نام دارد شاید به زیبایی ایرپاور نباشد اما توانایی شارژ سریع و بی سیم دو موبایل را دارد که یکی از آنها در حالت افقی و دیگری در حالت عمودی قرار خواهند گرفت.

پد شارژ بی سیم سامسونگپیش از این شایعاتی در مورد عرضه پد شارژ بی سیم همراه با گلکسی نوت 9 به گوش می رسید. این شایعات زمانی قوت گرفت که «کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» افزایش میزان جریان ورودی نسبت به نسل قبلی را تایید کرد. بسیاری افزایش جریان ورودی را نشانه کاهش زمان شارژ می دانستند اما از آنجا که این پد به منظور تامین انرژی همزمان دو دستگاه طراحی شده به جریان ورودی بیشتری نیاز داشته و نمی توان از افزایش سرعت شارژ مطمئن بود.

پد شارژ بی سیم سامسونگهنوز قیمت شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ به صورت رسمی مشخص نشده اما Mobile Fun بهای آن را 53.49 دلار ذکر کرده که قرار است در رنگ های سفید و مشکی به بازار راه پیدا کند. با این حال از آنجا که پد شارژ بی سیم فعلی سامسونگ 60 دلار قیمت دارد، احتمال عرضه نسل جدید با این قیمت بعید به نظر می رسد.

برخی کاربران امیدوارند کمپانی کره ای همزمان با پیش فروش گلکسی نوت 9 در هفته های آتی شارژر بی سیم جدید را به صورت رایگان و همراه با موبایل عرضه کند.

  منبع خبر پد بی سیم سامسونگ


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات