لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

شباهت احتمالی سامسونگ گلکسی A22  و گلکسی F22

شباهت احتمالی سامسونگ گلکسی A22  و گلکسی F22

شباهت احتمالی سامسونگ گلکسی A22  و گلکسی F22

 

 

گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید از سری F است یعنی Galaxy F22 . طبق شایعاتی که تاکنون گفته شده ، گفته می شود که Galaxy F22 مبتنی بر Galaxy A22 است. البته این ها تنها شایعه است و کمپانی سامسونگ هنوز راه اندازی هر دو گوشی را اعلام نکرده است.

بر اساس گزارشی از Sammobile ،  گلکسی F22 با شماره مدل SM-E225F مشاهده شده است . درباره Galaxy F22 اطلاعات زیادی در دست نیست اما با توجه به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه می توان آن را با نام تجاری جدید Galaxy A22 نامید. Galaxy A22 اخیراً در وب سایت معیار Geekbench با پردازنده MediaTek Dimensity 700 ، 6 گیگابایت حافظه رم و اندروید 11 مشاهده شد.

همچنین انتظار می رود این تلفن هوشمند از صفحه نمایش 6.5 اینچی و تنظیم دوربین عقب سه گانه بهره ببرد. برخی گزارش ها حاکی از تنظیم دوربین چهارگانه با یک سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی ، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد برای عکسبرداری با عمق و ماکرو مناسب هستند. رندرهای گلکسی A22 همچنین از برش Infinity-U ، جک هدفون 3.5 میلی متری و سنسور اثر انگشت جانبی استفاده کرده اند. گلکسی A22 به رنگ سبز و بسیار شبیه به گوشی های سری F مشاهده شد. انتظار می رود سامسونگ نسخه 5G گلکسی A22 را نیز به بازار عرضه کند. 

در مورد Galaxy F22 ، Galaxy A22 یا Galaxy A22 5G نیز هیچ حرف رسمی وجود ندارد. گفته شده است که سامسونگ تلفن های نام تجاری خود را با کمی تغییر ارائه می دهد بنابراین دیدن یکسان بودن این دو تلفن تعجب آور نیست. سامسونگ سال گذشته سری Galaxy F را با همکاری Flipkart در هند معرفی کرد. تاکنون Galaxy F41 ، Galaxy F62 ، Galaxy F02s و Galaxy F12 را به بازار عرضه کرده است.

سخن آخر

 


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات