لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

شغل و درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

شغل و درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

امروزه، موبایل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده است. مهم نیست شما چند ساله هستید و یا شغل‌تان چیست، بلکه مسئله مهم این است که شما می‌توانید از امکاناتی که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد بهره‌مند شوید و این مسئله بسیار ارزشمند است. بنابراین جای تعجب نیست درخواست بالایی برای تعمیرات موبایل وجود داشته باشد. این مسئله در کشورهای دیگر نیز به چشم می‌خورد. 
به طور مثال، وزارت کار در آمریکا اعلام کرده است شغل تعمیرات موبایل از سال 2019 تا 2028 رشد 35 درصدی را تجربه خواهد کرد و این امر می‌تواند مد نظر کسانی باشد که می‌خواهند مهاجرت کنند. امروزه، سوالات زیادی در مورد مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل و یا شغل تعمیرات موبایل در ترکیه پرسیده می‌شود که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

مقدمه ای درباره شغل تعمیرات موبایل در داخل و ترکیه

ترکیه یکی از کشورهایی است که در سال‌های اخیر رشد زیادی را تجربه کرده است. اردوغان در تمامی این سال‌ها در تلاش بوده است روابط خود را با کشورهای اروپایی حفظ کند و این مسئله باعث شده است ترکیه به یک کشور قدرتمند تبدیل شود. از طرف دیگر، گسترش صنعت توریست افراد زیادی را به سمت این کشور کشانده است. 
 
با توجه به این موضوع تعمیرات موبایل می‌تواند یک حرفه مناسب و پردرآمد در این کشور باشد. افرادی که می‌خواهند مهاجرت کنند می‌توانند مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل را مد نظر قرار دهند. شغل تعمیرات موبایل در خارج از جمله مشاغلی است که سریعا مورد توجه قرار می‌گیرد و همه به آن نیاز دارند. 

استانبول، شهر مناسب برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل 

همانطور که می‌دانید ترکیه کشور بسیار بزرگی است و شهرهای زیادی را در خود جای داده است. هر کدام از شهرهای ترکیه دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی هستند و می‌توانند فرصت مناسبی را برای رشد مهاجران به وجود بیاورند. اگر می‌خواهید مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل را تجربه کنید باید بدانید استانبول یکی از شهرهایی است که می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. در واقع، در زمان مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل باید به شهر مقصد توجه داشته باشید. 
تمامی شهرها برای این شغل‌های مناسب نیستند. استانبول مرکز ترکیه است که سالانه افراد زیادی به آنجا مسافرت می‌کنند. همچنین، این شهر میزبان بسیاری از نمایشگاه‌ها و فستیوال‌هاست و این مسئله می‌تواند به تقویت فرصت‌های شغلی در این شهر کمک کند. در نتیجه، کسانی که به استانبول می‌روند می‌توانند از فرصت‌هایی که در این شهر وجود دارد بهره‌مند شوند و به درآمد بالایی برسند. کسانی که می‌خواهند به ترکیه برود بهتر است قبل از مهاجرت برای یک و یا دو بار به استانبول بروند و شرایط را در این شهر مورد بررسی قرار دهند. 

شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

کارهایی که قبل از مهارجرت به ترکیه باید انجام دهیم!

همانطور که می‌دانید مهاجرت کار بسیار پیچیده‌ای است و به سادگی نمی‌توان برای این کار برنامه‌ریزی کرد. وقتی می‌خواهید مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل را آغاز کنید باید جوانب مختلفی را مد نظر قرار دهید. زمانی می‌توانید در کار خود موفق باشید که اقدامات مورد نیاز را از قبل انجام داده باشید و با چشم باز و به صورت هدفمند پروسه پیچیده مهاجرت را آغاز کنید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید و از مهاجرت خود رضایت زیادی داشته باشید باید به مواردی که در ادامه می‌پردازیم توجه داشته باشید. 

مدرک زبان ترکی استانبولی 

در همینجا به شما می‌گوییم اگر می‌خواهید برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل اقدام کنید باید بدانید به زبان کشور مقصد مسلط باشید. کار تعمیرات موبایل از جمله کارهایی است که در تعامل زیادی با مشتریان قرار دارید و اگر نتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید بی‌شک در این مسیر به رشد نمی‌رسید. برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند مدرک زبان انگلیسی برای آنها کافی است. اما باید بدانید مردم عادی و کسانی که قرار است مشتری شما باشند نمی‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و آنها تنها زبان ترکی بلد هستند. در نتیجه، تا زمانی که زبان ترکی بلد نباشد، بهتر است فکر مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل را از ذهن خود خارج سازید. 

مدرک‌های مورد نیاز برای مهاجرت از طریق شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

در کنار یادگیری زبان ترکی استانبولی برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل، شما باید به تکمیل مدارک خود نیز توجه داشته باشید. به ویژه اگر قصد شما این است که در یک شرکت بین‌المللی کار کنید باید مدرک ارائه دهید. تنها مدرکی که در کشورهای دیگر مورد قبول است، مدرکی است که تاییدیه سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور را داشته باشد. در نتیجه شما برای آموزش تعمیرات موبایل باید به آموزشگاه‌هایی بروید که مورد تایید سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور هستند ( اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله سی روز تا تحول شغلی : آموزش تعمیرات موبایل را مطالعه کنید).  

آیا مدارک فنی‌حرفه‌ای قابل ترجمه هستند؟

از جمله مواردی که توصیه می‌شود برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل مدرک مورد تایید سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور را دریافت کنید قابل ترجمه بودن این مدارک است. شما به راحتی می‌توانید این مدارک را به دارلترجمه‌های معتبر بسپارید و از آنها بخواهید مدارک شما را به زبان کشور مقصد ترجمه کنند و پس از آن مهر رسمی دادگستری بر روی مدرک شما زده می‌شود و هر جای دنیا که بروید یک مدرک معتبر خواهید داشت. 

مدرک فنی‌حرفه‌ای تنها برای ترکیه نیست!

یکی دیگر از مواردی که بهتر است در اینجا به آن اشاره کنیم در این زمینه است مدرکی که برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل دریافت می‌کنید تنها برای ترکیه مناسب نیست و شما می‌توانید آن مدرک را به تمامی کشورهای دیگر دنیا نیز ارائه دهید. 
 
به طور کلی، مدرک آموزش تعمیرات موبایل که از سوی سازمان فنی‌حرفه‌ای به شما ارائه می‌گردد مدرک معتبر در سراسر دنیا است و نشان می‌دهد صاحب آن مدرک توانایی تعمیر موبایل را دارد. 

افزایش مهارت‌ها برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل

بهتر است بدانید اگر می‌خواهید مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل موفقیت‌آمیز باشد شما باید مهارت‌های خود را بالا ببرید. نگاهی به شرایط شغلی تعمیرات موبایل در سراسر دنیا نشان می‌دهد هر چقدر افرادی که در این زمینه فعال هستند دانش بالاتری داشته باشند، به همان اندازه می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند. به همین دلیل، افراد فعال در حوزه تعمیرات موبایل باید رویکرد تخصصی به این شغل داشته باشند و با تلاش جایگاه خود رابالا برند. 

لحیم‌کاری 

یکی از کارهای دشوار برای تعمیرات موبایل لحیم‌کاری است. کسانی که لحیم‌کاری را می‌توانند انجام دهند طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهند. زیرا انجام این کار نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد و افراد باید از قبل در این زمینه آموزش دیده باشند. به همین دلیل، توصیه می‌شود کسانی که می‌خواهند برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل اقدام کنند، باید در این دوره‌ها شرکت کنند و لحیم‌کاری را به صورت تخصصی بیاموزند. همچنین، بهتر است در شرکت‌های مختلف کار کنند و دانش فنی و اجرایی خود را در این زمینه افزایش دهند. این مسئله در آینده به موفقیت آنها کمک می‌کند. 

عیب‌یابی موبایل 

از جمله کارهایی که می‌تواند به موفقیت افراد در زمان مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل کمک کند عیب‌یابی موبایل است. اینکه شما بتوانید به طور دقیق حدس بزنید چه مشکلی برای موبایل پیش آمده است و سپس بتوانید آن را رفع کنید یک مهارت بسیار خاص است که می‌تواند تعداد مشتریان شما را بالا ببرد و شما را به یک برند شناخته‌شده تبدیل کند. باید بدانید اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید و نتوانید عیب‌یابی را به روش دقیق و اصولی انجام دهید، هرگز در این مسیر نمی‌توانید به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید. زیرا تعمیرات موبایل از عیب‌یابی درست و دقیق موبایل آغاز می‌گردد. 

درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

کسانی که می‌خواهند برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل اقدام کنند، بی‌شک به میزان درآمد خود اهمیت زیادی می‌دهند. هیچ‌کس تمایل ندارد وارد شغلی در کشور دیگری شود که درآمد پایینی دارد. بهتر است بدانید میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه به تخصص و دانش فنی افراد بستگی دارد. بی‌شک، هر چقدر افراد دانش بالاتری داشته باشند، به همان اندازه بهتر می‌توانند در شغل خود درآمد داشته باشند. بر اساس آماری که از اداره کاریابی در ترکیه منتشر شده است میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه به طور متوسط 7000 لیر است. البته اگر افراد دانش و تخصص خود را بالا ببرند، این میزان افزایش پیدا می‌کند.

 

درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

 

سرمایه لازم برای راه اندازی شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

از مواردی که در مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل مهم است سرمایه لازم برای راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل در ترکیه است. با توجه به تجاربی که از افراد مهاجرت کرده بدست آمده است، معمولا کسانی که با حرفه تعمیرات موبایل به ترکیه مهاجرت می‌کنند بهتر است ابتدا در شرکت‌های مربوطه شروع به کار کنند و خودشان به صورت مستقل کسب‌وکاری را راه‌اندازی نکنند. سرمایه لازم برای راه‌اندازی این شغل به محلی که قرار است به عنوان مغازه شما باشد بستگی دارد. همچنین، باید به قوانین ترکیه توجه داشته باشید. بهتر است پس از آنکه 5 سال در ترکیه ماندید و اقامت این کشور را دریافت کردید، برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود اقدام نمایید. 

بازارکار تعمیرات موبایل در ترکیه

از جمله مواردی که در زمان مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل پرسیده می‌شود در این زمینه است که بازار کار تعمیرات موبایل در ترکیه چگونه است. باید بدانید پاسخ به این سوال به شهر مقصد بستگی دارد.
 
استانبول از جمله شهرهایی است که شغل تعمیرات موبایل در آنجا مورد توجه قرار دارد. اما ممکن است شهرهای کوچک ترکیه برای این کار مناسب نباشند. اگر می‌خواهید با مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل به موفقیت برسید، بهتر است به شهرهای بزرگ مهاجرت کنید. 

نحوه استخدام در خارج برای شغل تعمیرات موبایل در ترکیه

اگر می‌خواهید برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل اقدام کنید، بهتر است از قبل سایت‌های کاریابی ترکیه را به دقت مورد بررسی قرار دهید و فرصت‌های شغلی را که برای تعمیرات موبایل ارائه می‌شود رصد کنید و سپس مدارک مورد نیاز را برای آنها ارسال کنید. پس از مدتی، در صورتی که رزومه شما مورد توجه قرار گیرد برای مصاحبه دعوت می‌شوید و می‌توانید کار خود را آغاز کنید. جستجو از طریق سایت‌های کاریابی بسیار ایمن است و به شما کمک می‌کند در این مسیر به اهداف خود برسید. 

ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل در موبایل آباد

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید برای اینکار باید زبان ترکی بلد باشد و مدرک فنی‌حرفه‌ای تعمیرات موبایل دریافت کنید. موبایل آباد یکی از مراکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل است که مدرک فنی‌حرفه‌ای و قابل ترجمه را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

سوالات پرتکرار در مورد مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل 

در این قسمت تلاش می‌کنیم به سوالات پرتکرار شما در مورد مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل پاسخ دهیم. 

 

سوالات متداول

 


آیا با مدرک فنی‌حرفه‌ای تنها می‌توانم به ترکیه مهاجرت کنم؟


کسانی که برای مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل مدرک فنی‌حرفه‌ای دریافت می‌کنند در این باره سوال دارند آیا با این مدرک تنها می‌توانم به ترکیه مهاجرت کنم. بهتر است بدانید پاسخ به این سوال منفی است. مدرک فنی‌وحر‌فه‌ای یک مدرک معتبر است که در تمامی کشورهای دنیا مورد تایید است. در نتیجه شما با این مدرک می‌توانید علاوه بر ترکیه مهاجرت به کشورهای دیگر را نیز مد نظر قرار دهید. 
 

آیا پس از مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل می‌توانم به کشورهای دیگر مهاجرت کنم؟
 

با توجه به این موضوع که ترکیه نزدیک به ایران است و افراد می‌توانند بدون دریافت ویزا به این کشور مهاجرت کنند، مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. اما همواره این سوال پرسیده می‌شود آیا می‌توان از ترکیه به کشورهای دیگری نیز مهاجرت کرد. پاسخ به این سوال مثبت است. شما می‌توانید پس از مهاجرت به ترکیه برای مهاجرت به کشورهای دیگر اقدام کنید. 
 

آیا می‌توانم با تعمیرات موبایل در ترکیه به درآمد بالایی برسم؟
 

درآمد بالا از جمله مواردی است که مد نظر همه قرار دارد و تلاش می‌کنند با مهاجرت به ترکیه از طریق تعمیرات موبایل درآمد خود را افزایش دهند. اگر شما دانش خود را به روز نگه دارید و تخصص خود را در این زمینه افزایش دهید، به زودی می‌توانید به درآمد بالایی برسید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات