لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

شیائومی FlipBuds Pro با تراشه صوتی اختصاصی ANC وارد بازار می شود

شیائومی FlipBuds Pro با تراشه صوتی اختصاصی ANC وارد بازار می شود

شیائومی FlipBuds Pro با تراشه صوتی اختصاصی ANC وارد بازار می شود

 

شیائومی قرار است فردا با Mi FlipBuds Pro جدیدترین هدفون های TWS خود را راه اندازی کند . از آنها بعنوان هدفون های درجه یک با قابلیت حذف فعال نویز (ANC) نام برده می شود و اکنون معاون رئیس Xiaomi گروه ، چانگ چنگ برخی از اطلاعات اصلی را قبل از اعلامیه فردا فاش کرده است.

 

 

طراحی شیائومی Mi FlipBuds Pro

FlipBuds Pro طراحی داخل گوش با راهنمایی های لاستیکی قابل تنظیم را ارائه می دهد. کیف شارژ دارای بیضی شکل و براق مشکی براق با نور LED است که میزان شارژ باتری باقیمانده را نشان می دهد.

همچنین با چندین عکس از منوهای تنظیمات برخورد می کنیم. ما می توانیم شاهد کنترل نویز محیط و لغو کامل نویز فعال (ANC) باشیم. همچنین اگر می خواهید همزمان از یکی از جوانه ها استفاده کنید ، حرکات قابل برنامه ریزی برای ضربه های تک و دو ضربه ای و همچنین جداسازی گوش چپ و راست وجود دارد.

ویژگی های Xiaomi Mi FlipBuds Pro

FlipBuds Pro همچنین می تواند هنگام برداشتن آنها را تشخیص دهد که به طور خودکار موسیقی شما را متوقف می کند. همچنین گزینه ای برای پاسخگویی خودکار به تماس های دریافتی در هنگام اتصال گوشی به دستگاه وجود دارد.

از گزینه های دیگر می توان به تشخیص برآمدگی شاخه گوش برای اطمینان از لغو بهینه صدا ، حالت از دست رفته برای کمک به ردیابی جوانه های خود در صورت بی جا بودن و حالت تاخیر کم که برای بازی ایده آل است ، اشاره کرد. همچنین نشان داده شده است که FlipBuds Pro از کدک های صوتی AAC ، SBC و aptX پشتیبانی می کند.

 

سخن آخر


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات