لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

طراحی دوربین های چرخشی زیر نمایشگر گوشی توسط شیائومی

طراحی دوربین های چرخشی زیر نمایشگر گوشی توسط شیائومی

 

طراحی دوربین های چرخشی زیر نمایشگر گوشی توسط شیائومی

ما در گذشته چندین مفاهیم و حق ثبت اختراع شیائومی بسیار دیوانه وار دیده ایم ، اما این طراحی امروزه مورد توجه بسیاری از رسانه ها شده است گفته شده شیائومی در حال توسعه طراحی جدید برای دوربین های زیر نماشگر چرخان است.

 

 

طراحی جزئیات یک آرایه دوربین سه گانه در عقب - شبیه طرح آیفون 12 - را در گوشه تلفن قرار داده است. یکی از این دوربین های رو به عقب می تواند با استفاده از موتور یا آهن ربا "چرخش" کند تا به سمت نمایشگر هدایت شود. در این پیکربندی ، دوربین اساساً به عنوان یک دوربین سلفی زیر نمایشگر جلویی عمل می کند.

اسناد ثبت اختراع نشان می دهد که بخشی از نمایشگر اجازه عبور نور از طریق آن برای دوربین را می دهد. مشخص نیست که این بخش از صفحه نمایش چقدر بزرگ خواهد بود ، همچنین این طراحی به Xiaomi اجازه می دهد تا یک گوشی هوشمند با یک تلفن تمام صفحه بدون نیاز به یک دوربین تحت نمایشگر اختصاصی ارائه دهد. همچنین ممکن است تولید کننده چینی بتواند از سخت افزار دوربین beefier نیز استفاده کند.

 

 

xiaomi طراحی دوربین چرخان صفحه نمایش

 

هیچ نشانه ای وجود ندارد که این دوربین می تواند دوربین اصلی عقب باشد یا یک محافظ فوق العاده گسترده است. در هر صورت ، دوربین باید به عنوان یک تیرانداز رو به عقب و یک دوربین سلفی نیز مفید باشد.

 

 

سخن آخر

قابل ذکر است ، حق ثبت اختراع دوربین زیر نمایشگر شیائومی در سال 2020 ثبت شد اما اخیراً در آوریل منتشر شد. مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد این طرح را به بازار عرضه کند یا اینکه ابتدا به اجرای ساده تری رضایت می دهد.

نظر شما در مورد طراحی دوربین زیر نمایش چرخان شیائومی چیست؟ آیا این کار ریسک بزرگی است یا بسیار هوشمندانه است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات