لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

طراحی ظاهری POCO M3 Pro 5G

طراحی ظاهری POCO M3 Pro 5G

طراحی ظاهری POCO M3 Pro 5G


POCO  سرانجام طراحی صفحه عقب تلفن هوشمند POCO M3 Pro را رونمایی کرد. این مطابق با رندرهای لو رفته است که هفته گذشته در وب ظاهر شد. رندرهای رسمی یک ماژول دوربین مستطیل شکل را در داخل یک جزیره عمودی سیاه با مارک POCO در داخل نشان می دهد.
یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار نیز در تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا دیده می شودPOCO تأیید کرده است که این گوشی هوشمند 190 گرم وزن و 8.92 میلی متر ضخامت دارد.


بررسی نمایشگر گوشی پوکو M3 پرو 


دستگاه آینده سری M POCO تأیید شده است که از یک نمایشگر 6.5 اینچی FHD + LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و یک نقطه بریدگی بهره می برد. با ویژگی DynamicSwitch ، بسته به محتوا ، دستگاه می تواند بین 30 ، 50 ، 60 یا 90Hz سرعت تازه سازی را به طور خودکار تغییر دهد.


بررسی پردازنده گوشی پوکو M3 Pro


POCO M3 Pro اولین پردازنده های Dimensity را روی تلفن هوشمند POCO نشان می دهد و در نتیجه یک دستگاه مجهز به 5G خواهد بود. این مورد تایید شده است که دارای یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek Dimensity 700 است که بر روی یک فرآیند ساخت 7 نانومتری ساخته شده است. همچنین دستگاه دارای RAM بیشتر و ذخیره سازی سریعتر در مقایسه با POCO M3 معمولی است .


بررسی دوربین گوشی پوکو M3 پرو


این شرکت قبلاً فاش کرده است که دستگاه آینده سری POCO از مجموعه دوربین سه گانه عقب 48 مگاپیکسلی برخوردار است. 


بررسی باتری گوشی پوکو M3 Pro


همچنین این گوشی به یک باتری  5،000 mAh با 18W شارژ سریع مجهز خواهد شد.


سخن آخر


این گوشی هوشمند می خواهد MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 را راه اندازی کند. نظر شما درباره POCO M3 Pro 5G چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت دیدگاه برای ما شرح دهید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات