لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

محدود شدن عملکرد واتساپ به علت عدم پذیرش قوانین جدید

محدود شدن عملکرد واتساپ به علت عدم پذیرش قوانین جدید

 

واتس آپ در بیانیه جدیدی در وب سایت خود می گوید کاربرانی که با سیاست های جدید حریم خصوصی این شرکت موافق نیستند ، عملکرد پیام رسان را از دست نخواهند داد. واتس آپ پیش از این در ماه مارس ادعای دیگری کرده بود. این شرکت در حال حاضر در بخش پرسش و پاسخ در وب سایت خود نوشته شده است: "حساب هیچ کس به دلیل این به روزرسانی در تاریخ 15 مه (25 مه) حذف نخواهد شد یا عملکرد خود را از دست نخواهد داد." واتس اپ قبلاً در اوایل ماه مارس به کاربران هشدار داده بود که عدم پذیرش خط مشی های جدید این شرکت ، شما را از ارسال یا خواندن پیام پس از مدتی باز می دارد.

سیاست های جدید حریم خصوصی WhatsApp برای کاربران جدید و کسانی که این قوانین را پذیرفته اند از 25 مه اعمال می شود ، اما تفاوت در این است که عملکردهای برنامه برای دیگران غیرفعال نمی شود و در عوض یک یادآوری برای این افراد نمایش داده می شود تا آنها را در آینده. این تغییرات را بپذیرید.

بعد از چند هفته ، وقتی این یادآوری WhatsApp به "یادآوری مداوم" تبدیل شد ، برنامه به جایی می رسد که خدمات خود را محدود می کند. در این مرحله ، کاربران همچنان می توانند به تماس های دریافتی پاسخ دهند و از طریق اعلان ها به پیام ها پاسخ دهند ، اما به طور پیش فرض نمی توانند از طریق خود برنامه به گپ ها دسترسی داشته باشند. خدمات محدود واتس اپ پس از چند هفته دوباره متوقف می شود.

 

 

WhatsApp در بیانیه ای گفت: "در چند ماه گذشته ، ما اطلاعات مربوط به این به روزرسانی را به کاربران خود در سراسر جهان ارائه داده ایم." با این کار ، اکثر کاربرانی که اعلان تغییر را دریافت کرده اند ، آن را پذیرفتند. اما کسانی که هنوز با قوانین جدید موافقت نکرده اند ، حساب آنها پاک نمی شود یا عملکرد خود را در 15 مه از دست نمی دهد. "در هفته های آینده ، ما یادآوری هایی را از طریق WhatsApp برای این کاربران ارسال خواهیم کرد."

تغییر در قوانین حریم خصوصی واتس آپ جنجال زیادی به پا کرد و باعث مهاجرت بسیاری از کاربران پیام رسان به تلگرام و سیگنال شد. واتس آپ در پاسخ به اعتراض ها تاریخ اجرای خود را به تعویق انداخت اما اکنون به نظر می رسد که آماده اجرای قوانین است.


سخن آخر 
 


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات