لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

عکسهای خصوصی را در iPhone خود مخفی کنید

عکسهای خصوصی را در iPhone خود مخفی کنید

عکسهای خصوصی را در iPhone خود مخفی کنید


بدون شک همه ی شما در گوشی های خود اطلاعاتی از جمله فایل ها و عکس های خصوصی دارید و دوست ندارید کسی آن را ببیند. اما شما می توانید با ترفند های مخفی کردن گوشی، به راحتی عکس های خود را در گوشی آیفون خود مخفی کنید.
اپل در واقع چند ابزار برای مخفی کردن عکس ها و فیلم ها را در گوشی های آیفون قرار داده است. اما با این حال حتی اگر گزینه های اپل را دوست ندارید، توسعه دهندگان دیگری هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید و از دست افراد کنجکاو در امان باشید.

چطور در آیفون عکس های خصوصی را مخفی کنیم؟


اگر شخصی به iPhone یا Mac شما دسترسی داشته باشد ، ممکن است بتواند تصاویر و فیلمهایی را پیدا کند که ترجیح می دهید آنها را نبیند ، خصوصاً اگر با iCloud همگام شوید. برای قفل کردن رسانه مخفی خود ، این نکات را امتحان کنید.

 

آنها را در برنامه عکس پنهان کنید


یک راز آیفون که کمی شناخته شده است این است که در واقع می توانید عکس ها و فیلم ها را در برنامه Photos پنهان کنید. با این حال ، انجام این کار فقط آنها را از نمای لحظه ها ، سالها و مجموعه ها و همچنین آلبوم هایی که در آن ظاهر می شوند پنهان می کنند.

•    برای پنهان کردن یک عکس یا فیلم ، آن را انتخاب کنید 
•    سپس با استفاده از نماد اشتراک گذاری صفحه اشتراک گذاری را نشان دهید. 
•    روی "مخفی کردن عکس" یا "پنهان کردن ویدیو" ضربه بزنید. 
•    برای مشاهده رسانه مخفی خود ، فقط پوشه جدید "پنهان" را در برگه "آلبوم ها" باز کنید.

قفل کردن در برنامه ی یادداشت


•    در این برنامه عکس یا رسانه ای را که می خواهید پنهان کنید انتخاب کنید 
•    روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید 
•    سپس "افزودن به یادداشت ها" را از ردیف اول فعالیت ها انتخاب کنید. 
•    می توانید رسانه را به یادداشت موجود اضافه کنید یا یادداشت جدیدی ایجاد کنید. اگر Live Photo باشد ، با افزودن به یادداشت ، قابلیت Live Photo خود را از دست می دهد ، بنابراین این نکته را بخاطر بسپارید. برای پایان دادن به "ذخیره" را بزنید.


پس از اتمام کار ، در برنامه Photos ، اکنون می توانید تمام رسانه هایی را که به یادداشت ها وارد کرده اید ، حذف کرده و سپس سطل زباله خود را خالی کنید تا از شر همه عکس ها خلاص شوید. در مرحله بعدی ، برنامه یادداشت ها را باز کنید ، برای نشان دادن گزینه ها ، به سمت چپ یادداشت / انگشت خود بکشید (یا هنگام اشتراک در یادداشت از صفحه اشتراک استفاده کنید) ، سپس نماد قفل را بزنید.


اگر اولین بار است که از ویژگی قفل استفاده می کنید ، باید گذرواژه ایجاد کنید.

 

از یک برنامه قفل شخص ثالث استفاده کنید


ممکن است استفاده از روش های خاص اپل برای پنهان کردن عکس ها و فیلم ها در آیفون نخواهید استفاده کنید با این حال ، انواع برنامه های شخص ثالث را نیز در App Store انجام دهید. (TouchyNotes رایگان) ، قفل پوشه (رایگان) ، گالری امن و رمز عبور خرک و خلبان عکس خصوصی همه گزینه های خوبی هستند که می توانید امروز آزمایش کنید.

هنوز هم احتمالاً باید رسانه را از برنامه Photos حذف کنید و همچنین سطل زباله را خالی کنید ، اما اکنون گزینه های امن تری برای خصوصی نگه داشتن رسانه خود دارید. به عنوان مثال ، TouchyNotes (در زیر نشان داده شده است) این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید رمز عبور خود را درست در مقابل افراد وارد کنید بدون اینکه آنها کد عبور را تشخیص دهند.

 

اگر این مطلب از موبایل‌آباد برای شما مفید و کاربردی بود، آن را با سایر دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

برای تعمیر گوشی‌های همراه خود روی موبایل‌آباد حساب کنید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات