لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابلیت امنیتی جدید ( انحراف از مسیر) به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

قابلیت امنیتی جدید ( انحراف از مسیر) به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

اسنپ که روز به روز با ایجاد امکانات و قابلیت‌های جدید، برای کاربرانش راحتی و امنیت را فراهم می‌کند، اینبار با ایجاد قابلیت هوشمند(انحراف از مسیر) امنیت مسافران را بیش از پیش تامین خواهد کرد.

اسنپ معرفی این قابلیت هوشمند را چنین آغاز کرد: «سفر با اسنپ در رساندن مسافر از مبدایی به مقصدی مشخص خلاصه نمی‌شود، کیفیت و چگونگی طی مسیر هم برای ما مهم است و تامین امنیت مسافر از ملزومات اصلی حفظ این کیفیت است.»

هر شخصی با یکبار تجربه استفاده از خدمات این پلتفرم، به خوبی میداند که حقیقتا اسنپ از هر راهی برای تامین امنیت مسافرانش استفاده می کند.

 

اسنپ، امن‌تر از همیشه!

در این مدت قابلیت‌ها و ابزارهای متعددی از جمله سرویس(امنیت سفر) به اسنپ اضافه شده که به‌واسطه این قابلیت، تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

حال اسنپ با ایجاد این قابلیت هوشمند، انحراف از مسیر را در سفر اسنپی رصد می‌کند و در صورت مشاهده هر مورد غیرعادی و مشکوکی، تیم امنیت سفر به سرعت مطلع می‌شوند.

اسنپ اعلام کرده: «با اضافه شدن قابلیت رصد انحراف از مسیر می‌توان گفت امکانات و ابزارهای اپلیکیشن اسنپ برای امنیت سفرها به سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی رسیده است و تمامی راهکارهای تکنولوژیکی که دیگر سرویس‌های مشابه در دنیا برای امنیت سفر کاربران‌شان فراهم کرده‌اند در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.»

البته این قابلیت به صورت آزمایشی بوده و رو به بهبود است و میتوان انتظار داشت که در آینده‌ای نه چندان دور با دقت بالاتری موارد غیرعادی را شناسایی و به تیم امنیت اسنپ گزارش کند.

ناگفته نماند که این قابلیت در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در شهرهای تهران، قم و کرج فعال شده‌است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات