لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابلیت جدید اینستاگرام reels چه کار می کند؟

قابلیت جدید اینستاگرام reels چه کار می کند؟


اینستاگرام یکی از از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی است و با اینکه اکثر افراد از فضای اینستاگرام آگاه هستند، اما باز هم اطلاعات کافی از ویژگی های جدید این برنامه ندارند.
اخیراً Paluzzi تصویری از ویژگی های آینده در مورد Instagram Reels ، که رقیب برنامه معروف به اشتراک گذاری ویدیو با فرم کوتاه ، TikTok است ، به اشتراک گذاشته است. اینستاگرام رلز به شما امکان می دهد افرادی را که با آنها ویدئو ساخته اند و یا می خواهند آن را به اشتراک بگذارند از جمله دوستان و خانواده خود برچسب گذاری کنند. این ویژگی مانند سایر ویژگی های برچسب گذاری عکس یا فیلم است که در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مشاهده می کنیم. این یک روش جالب برای برقراری ارتباط با مردم و ایجاد احساس خاصیت بیشتر در عزیزانتان با تقویت و اتصال پیوندها است.

 

Reels اینستاگرام چیست؟


در اواخر سال 2018 ، فیس بوک یک کلون TikTok به نام Lasso را راه اندازی کرد .. Lasso اگرچه به عنوان یک محصول مستقل موفق نبود ، اما نمایانگر توانایی فیس بوک در اجرای آزمایش های بتا در مقیاس بزرگ است که نیازی به درآمدزایی ندارند. این به فیس بوک اجازه می دهد تا مقدار قابل توجهی از داده های رفتاری کاربر را جمع آوری کند که می تواند هنگام ساخت ویژگی های جدید برای برنامه های پرچمدار مورد استفاده قرار گیرد ، مانند این که با Instagram Reels انجام می شود.
به دنبال آزمایشات لاسو ، اینستاگرام  در نوامبر 2019 Reels را در برزیل منتشر کرد ، جایی که Cenas نامیده می شد ، تا ببیند چگونه کاربران اینستاگرام به نوع دیگری از تجربه فیلم های تلفن همراه پاسخ می دهند.
این آزمایشات در سال 2020 به طور پیوسته در خارج از ایالات متحده به بازارهایی مانند هند و مناطقی از اروپا گسترش یافت .

 

Reels اینستاگرام چه کار می کند 


این ویژگی به کاربران امکان می دهد با استفاده از مجموعه جدیدی از ابزارهای ویرایش ویدئوهای 15 ثانیه ای را ایجاد و منتشر کنند که شامل گزینه هایی مانند جلوه های AR ، تایمر شمارش معکوس ، ابزار تراز جدید برای صف آرایی موارد مختلف و البته موسیقی است. 

 

آموزش ایجاد یک فیلم Reels  در اینستاگرام

 


Instagram Reels  افرونه ای جدید که در منوی دوربین استوری اینستاگرام قرار دارد این افزونه بین حالت پیش فرض عادی و حالت Create در منوی پایین در کنار “Story” قرار دارد.

برای ایجاد یک فیلم در Reels در اینستاگرام کافیست:
•    دوربین استوری  را باز کنید و نماد Reels را پیدا کنید
•    با ضربه زدن روی نماد موسیقی ، آهنگ خود را انتخاب کنید

چطور موسیقی به IG Reels اینستاگرام اضافه کنیم؟

 

•    با انتخاب نماد پخش ، سرعت فیلم خود را انتخاب کنید
•    با انتخاب نماد کرنومتر ، مدت زمان کلیپ های خود را انتخاب کنید. 
•    مانند حالت Boomerang ، می توانید برای اعمال جلوه ها یا فیلترهای AR در ویدیوی Reels Instagram خود ، به همه جا بروید.
•    تقریباً مانند TikTok ، می توانید چندین بار در طول فیلم 15 ثانیه ای خود با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ضبط شروع و متوقف کنید.

در حال حاظر قابلیت جدید اینستاگرام فقط در چند کشور وجود دارد. اما در آینده ای نزدیگ این ویژگی در کشور های مختلف گسترش پیدا کرده و کاربران بتوانند از ابزار جالب و کاربردی برنامه پر طرفدار اینستاگرام بهره مند شوند.

 

اگر این مطلب از موبایل‌آباد برای شما مفید و کاربردی بود، آن را با سایر دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. 

برای تعمیر گوشی‌های همراه خود روی موبایل‌آباد حساب کنید. 


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات