لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابلیت های جدید اسنپ چت 2021

قابلیت های جدید اسنپ چت 2021

قابلیت جدید اسنپ چت 2021


Snapchat یکی از برنامه های پیام رسان معروف است که به کاربران امکان می دهد تصاویر و فیلم هایی را (که snap نامیده می شوند) مبادله کنند.
این تبلیغات به عنوان "نوع جدیدی از دوربین" تبلیغ می شود زیرا عملکرد اصلی گرفتن عکس یا فیلم ، افزودن فیلتر ، لنز یا جلوه های دیگر و به اشتراک گذاشتن آنها با دوستان است. همچنین اسنپ چت اخیرا ویژگی های جدیدی را برای دنبال کنندگان این برنامه ی محبوب ایجاد کرده است که در ادامه این مطلب موبایل آبادی به آن ها خواهیم پرداخت. 

 

 

ویژگی جدید اسنپ چت – دسترسی موقعیت مکانی 


شاید بتوان جذاب ترین ویژگی این برنامه را در بخش friend check up توصیف کرد. در Snapchat ، بسته به snap map  دوستان شما به استوری ها و لوکیشن شما می توانند دسترسی داشته باشند. این ویژگی می تواند به ایمن تر بودن پلتفرم برای کاربران کمک کند و در صورت استفاده از این ویژگی به شما نشان می دهدافرادی که در لیست دوستان شما هستند همان کسانی هستند که آن ها را دوست خود می دانید. 
 در حقیقت ویژگی ” friend check up ” بخشی از تلاش اسنپ برای تبدیل کردن این اپلیکیشن محبوب به فضایی دوستانه تر است. همچنین این اپلیکیشن به دنبال افزودن متن بحران ” crisis text “ برای افرادی است که به دنبال کمک سلامت روان هستند.


ویژگی جدید اسنپ چت - Snap-Story


داستان Snapchat پیشروی خودکار. این یک بروزرسانی عظیم است! وقتی مشغول تماشای Snap-Story کسی هستید، پس از اتمام آن به ترتیب آخرین باری که آن را قفل کرده اید ، به اسنپ استوری بعدی دوستانتان منتقل می شوید. این ویژگی باعث افزایش بازدید و تعامل می شود که معیار بزرگی برای هر مارک تجاری یا صاحب مشاغل است و فکر می کند که چگونه می توانند داده های Snapchat را به بهترین شکل کنترل و تحلیل کنند. همچنین ، با استفاده از این ویژگی می توانید به سمت چپ بکشید تا به Snap-Story بعدی بروید.


ویژگی جدید اسنپ چت – گیف ویدئویی


شما می توانید حداکثر تا 10 ثانیه GIF ویدئویی برای هرکسی به صورت خصوصی ارسال کنید بنابراین اساساً می توانید در برابر پیام چت با چهره و صدا (در صورت لمس کردن برای فعال کردن صدا) واکنش نشان دهید.


ویژگی جدید اسنپ چت – یادداشت های صوتی


می توانید یک یادداشت صوتی برای شخصی ارسال کنید یا اگر مشغول کاری هستید و نمی خواهید در دوربین باشید این ویژگی بسیار کاربردی و  عالی است. 


ویژگی جدید اسنپ چت – تماس های صوتی و تصویری


تماس های صوتی و تصویری. با استفاده از این ویژگی می توانید مستقیماً از طریق Snapchatیک مکالمه تصویری یا صوتی را میزبانی کنید.

 

ویژگی جدید اسنپ چت – بارگذاری عکس ها در هنگام تماس


عکسها را در گپ بارگذاری کنید. اکنون می توانید عکس ها را از رول دوربین خود در چت بارگذاری کنید - حتی در هنگام تماس مستقیم!


ویژگی جدید اسنپ چت – تغییر افکت ها


اکنون که با شخصی صحبت می کنید می توانید فیلم ، صدا، متن یا گرافیک را به راحتی تغییر دهید که یکی از مزیت های عالی اسنپ چت در گپ خصوصی است.


ویژگی جدید اسنپ چت – افزایش ارسال برچسب


اکنون می توانید در Snapchat حداکثر 200 برچسب به صورت خصوصی برای دیگران ارسال کنید. کسانی که با فیس بوک مسنجر آشنایی دارند شباهت های زیادی با برچسب های موجود در فیس بوک مسنجر می بینند.

 

در چند خط بخوانید:

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات