لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابلیت های جدید تلگرام 2021

قابلیت های جدید تلگرام 2021

قابلیت های جدید تلگرام


در حال حاضر به جرات می توان گفت که تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است. این بار به روزرسانی جدید تلگرام با قابلیت های جذاب برای کاربران به صحنه آمده است. 

ویژگی های جدید در به روزرسانی جدید تلگرام چیست؟


در نسخه به روزرسانی شده پیام رسان تلگرام که به کاربران ارائه شده است ، دو ویژگی جدید یکی به نام Telescope و دیگری به نام Video Call برای کاربران معرفی شده است.
در واقع ، این پیام رسان در این نسخه جدید از پیام رسان تلگرام علاوه بر فراهم کردن امکان ارسال پیام های صوتی که در نسخه های قبلی به کاربران ارائه شده ، امکان ارسال پیام های تصویری به کاربران خود را نیز دارد.

 

نحوه ی گرفتن ویدئو کال در تلگرام


برای ارسال پیام ویدیویی ، کافیست روی پروفایل مخاطب یا گروه مورد نظر خود در تلگرام کلیک کنید و سپس روی نماد میکروفون کلیک کنید تا به نماد دوربین تبدیل شود. سپس با نگه داشتن دست روی این دکمه ، پیام ویدیویی خود را ضبط و ارسال کنید ، مانند زمانی که می خواهید پیام صوتی ارسال کنید.
پیام های ویدئویی که از این طریق ارسال می شوند خیلی سریع به مخاطب می رسند زیرا تلگرام ابتدا این پیام ها را فشرده می کند و سپس ارسال می کند.
در هنگام ضبط پیام ویدیویی امکان قفل کردن دوربین نیز وجود دارد. پیام های ویدئویی به طور پیش فرض به طور خودکار بارگیری و پخش می شوند. اما برای غیرفعال کردن آن ، کاربر باید به تنظیمات تلگرام مراجعه کرده و توانایی بارگیری و نمایش خودکار فیلم ها را غیرفعال کند.

نکته مهم در این زمینه این است که کاربر می تواند هنگام مشاهده پیام های ویدئویی یا چت با دوستان دیگر ، سایر چت های موجود در محیط تلگرام را باز و مشاهده کند. اما ویژگی دیگری که در این نسخه جدید پیام رسان تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است ، قابلیتی به نام Telescope است.

 

قابلیت تلسکوپ در تلگرام 


با استفاده از این ویژگی ، آن دسته از کاربرانی که می خواهند از طریق ویدئو با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند ، می توانند به یک بستر ویدئویی دسترسی پیدا کنند. در حقیقت ، این ویژگی باعث می شود پیام های عمومی که بصورت ویدیویی ارسال می شوند ، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و حتی فراتر از اکوسیستم تلگرام گسترش یابند.

مدت زمان ارسال ویدئو در تلسکوپ تگرام چقدر است؟


مدت زمان ارسال پیام های ویدئویی با استفاده از این ویژگی 1 دقیقه است و نکته مهم در مورد آنها این است که فیلم هایی که از طریق ویژگی Telesram Telescope  به اشتراک گذاشته می شوند ، حتی برای آن دسته از کاربران که حساب کاربری دارند. آنها تلگرام ندارند ، قابل مشاهده است.

 

چطور ویدئوی تلسکوپ در تلگرام بگیریم؟

در حقیقت ، این ویژگی باعث می شود پیام های عمومی که بصورت ویدیویی ارسال می شوند ، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و حتی فراتر از اکوسیستم تلگرام گسترش یابند.
از این به بعد ، همه کانال های عمومی تلگرام در به روزرسانی جدید تلگرام آدرسی به شکل telesco.pe خواهند داشت. به عنوان مثال ، telesco.pe/channel_name. این کانال های عمومی محلی برای ارسال پیام های ویدئویی است که از طریق شبکه جهانی وب قابل دسترسی است.

 

ربات هوشمند اینستاگرام

قابلیت تلسکوپ حتی برای آن دسته از کاربرانی که برنامه تلگرام را روی دستگاه خود نصب نکرده اند ، در دسترس است. یعنی آن دسته از کاربرانی که حساب تلگرام ندارند یا برنامه تلگرام را روی دستگاه خود نصب کرده اند. آنها نمی توانند به فیلم های ضبط شده توسط ویژگی تلسکوپ دسترسی داشته باشند. بنابراین این فیلم ها در دسترس همه کاربران است.

 

قابلیت های دیگر نسخه جدید تلگرام:

•    رمزگذاری قدرتمند پیام های ارسالی میان کاربران
•    امکان ساخت پکیجهای استیکر اختصاصی خودتان و استفاده از آن در چت هایتان
•    فضای ابری اختصاصی برای هر کاربر و ذخیره اطلاعاتش به صورت امن در سرورهای امن تلگرام
•    امکان ایجاد گروه و سوپرگروه
•    سرعت عالی و عدم کُندی حتی در شرایطی کُندی سرعت اینترنت
•    امکان عضویت و بهره مندی از بی نهایت کانال
 

اگر این مطلب از موبایل‌آباد برای شما مفید و کاربردی بود، آن را با سایر دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. اگر مشکل دیگری با اپلیکیشن محبوب تلگرام دارید، زیر همین مقاله برای ما کامنتت بگذارید، تا در اسرع وقت، برای مشکلات شما نیز مقالات تخصصی آماده و بارگذری کنیم. برای تعمیر گوشی‌های همراه خود روی موبایل‌آباد حساب کنید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات