لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابلیت های جدید یوتیوب 2021

قابلیت های جدید یوتیوب 2021

قابلیت های جدید یوتیوب 2021

YouTube یک وب سایت رایگان برای اشتراک گذاری ویدیو است که مشاهده فیلم های آنلاین را آسان می کند. حتی می توانید فیلم های خود را ایجاد و بارگذاری کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید YouTube که در ابتدا در سال 2005 ایجاد شد ، اکنون یکی از محبوب ترین سایتهای وب است که بازدیدکنندگان هر ماه حدود 6 میلیارد ساعت فیلم مشاهده می کنند البته در سال 2021 یوتیوب تغیراتی را داشته از اضافه کردن فصل های ویدیو و کمک به یافتن مکان خود ، تا سازماندهی مجدد دکمه ها در صفحه ویدیو ، ویژگی های جدید YouTube در سال 2021 و برخی موارد اضافی را به همراه دارد.


ویژگی جدید یوتیوب  - پیدا کردن ویدئو از طریق فصل ها 


به جای جستجوی یک ویدیو در حالی که می خواهید قسمت خاصی را که به دنبال آن می گردید پیدا کنید ، اکنون می توانید در فصل ها مرور کنید. ویژگی جدید بخشهای ویدیوی YouTube به شما امکان می دهد با اجازه دادن به شما در پرش به قسمت خاصی از یک ویدیو و تماشای مجدد بخشی از ویدیو ، در فیلم ها پیمایش کنید. 


ویژگی جدید یوتیوب  - دسترسی راحت تر به دکمه زیرنویس ها


پیش از این ، برای روشن کردن زیرنویس های بسته برای فیلم ها ، باید از طریق چندین تنظیمات ویدیویی مانور دهید. اکنون ، گزینه روشن کردن زیرنویس ها روی ویدیو قرار دارد. برای روشن و خاموش کردن زیرنویس ها کافی است روی نماد CC در گوشه بالا سمت راست صفحه فیلم ضربه بزنید .
YouTube همچنین دکمه پخش خودکار را به صفحه ویدیو منتقل کرده است تا روشن و خاموش شدن آن راحت تر باشد. در حال حاضر ، این فقط در تلفن ها موجود است ، اما یوتیوب آن را از نظر دسک تاپ آزمایش می کند.

 

ویژگی جدید یوتیوب - یادآوری های زمان خواب


بدون اینکه متوجه شوید می توانید ساعتها به فیلمهای YouTube گرفتار شوید. اکنون می توانید با ویژگی یادآوری های خواب در YouTube از این امر جلوگیری کنید. ابزار جدید یوتیوب به شما امکان می دهد برای متوقف کردن تماشای فیلم ، یادآوری ها را برای زمان های خاص تنظیم کنید.
برای تنظیم یادآوری ، برنامه YouTube را در تلفن خود باز کنید و روی حساب خود در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید - این حرف یا حرف اول نام شما خواهد بود یا یک عکس. سپس Time watched را انتخاب کرده و کلید را برای  Remind me(زمان خواب) تغییر دهید . سپس زمان شروع و پایان را انتخاب کنید.

در چند خط بخوانید

امید واریم از این مطلب موبایل آبادی لذت برده باشید.

اگر گوشی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، می توانید همین حالا با کلیک برروی گزینه ثبت درخواست تعمیرات از کارشناسان موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت کنید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات