لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابلیت های شگفت انگیز قلم اس پن گلکسی نوت 9 با داشتن بلوتوث و ...

قابلیت های شگفت انگیز قلم اس پن گلکسی نوت 9 با داشتن بلوتوث و ...

معرفی گلکسی نوت 9

شرکت سامسونگ در تلاش است تا سال جاری گلکسی نوت 9 را با ویژگی های جالب توجهی همراه سازد و باید آن را محصولی قابل توجه دانست.

در حال حاضر S-Pen به عنوان یک قلم استایلوس بدون باتری می‌تواند عملکردهای مختلفی را ارائه دهد، اما زمانی که دقیقا در کنار گوشی باشد؛ اما ظاهرا غول کره‌ای قرار است تا قابلیت‌های این قلم استایلوس را از طریق اتصال بلوتوث افزایش دهد.

گلکسی نوت 9-تعمیرات تخصصی موبایل آبادگلکسی نوت 9-تعمیرات تخصصی موبایل آبادگلکسی نوت 9-تعمیرات تخصصی موبایل آباد

براساس گزارش ها گلکسی نوت 9 به قلم اس پن مجهز است که دارای قابلیت بلوتوث می باشد و این قابلیت بیشتر در کاربری چندمنظوره مفید خواهد بود. کاربری که از جمله باید به شروع یا توقف موسیقی، تصویربرداری و برخی دیگر اشاره داشت.

تازه های اخبار موبایل آباد؛ شاید این خبر مرتبط مورد توجه شما قرار بگیرد: رونمایی از سنسور ایزوسل پلاس سامسونگ با عملکرد عالی در محیط های کم نور

تصور می شود شرکت کره ای ویژگی های بیشتری را در ارتباط با قابلیت بلوتوث قلم اس پن گلکسی نوت 9 در نظر گیرد. همچنین یک گزینه موقعیت مکانی Tile-esque برای قلم وجود داشته و در صورت گم شدن آن می توان این استایلوس را یافت.

البته سامسونگ در رویداد 9 آگوست خود رونمایی گلکسی نوت 9 را انجام می دهد از این رو نباید به شایعات پرداخت. از مشخصات این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+، حافظه رم 6یا 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، پردازنده اگزینوس 9810 و برخی دیگر اشاره داشت.

منبع خبر گلکسی نوت 9


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات