لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قطع همکاری ایکا با هوآوی و شروع همکاری جدید با شیائومی 

قطع همکاری ایکا با هوآوی و شروع همکاری جدید با شیائومی 

قطع همکاری برند لیکا با هوآوی و شروع همکاری جدید با شیائومی 

 

تقریباً همه پرچمداران یک دوربین عالی دارند. اما اخیراً ، تقویت خواسته های یک تلفن دوربین با نام بزرگ برخی از مارک های دوربین مد شده است و این روند توسط Huawei ایجاد شده ، که شروع به همکاری با Leica کرد و با شروع  Huawei P9 ، دوربین های پرچمدار آن به طور مداوم پلاک نام شرکت آلمانی را به عنوان نشانه ای از کیفیت آراستند. چینی ها تصمیم گرفتند که ایجاد یک گوشی هوشمند فقط با یک دوربین خوب دیگر کافی نیست ، همه اینها باید توسط یک مارک قوی با شهرت جهانی پشتیبانی شود تا بیشتر تأکید شود که این یک تلفن دوربین است. آنها موفق به ایجاد برخی از بهترین تلفن های دوربین دار در بازار شدند و برای چندین سال چینی ها با پرچمداران خود در راس پلت فرم DxOMark قرار گرفتند. 

اما امروز گزارش شد که قرارداد بین هوآوی و لایکا به پایان رسیده است. هیچ کس قصد ندارد آن را تمدید کند و به نظر می رسد Huawei P50 آخرین نقطه همکاری خواهد بود Huawei با وظیفه زنده ماندن روبرو است ، دیگر فرصتی برای چنین مواردی وجود ندارد Leica به یک مارک "رایگان" تبدیل می شود. شیائومی ، شارپ و Gionee آماده جایگزینی هواوی هستند. گفته می شود ، طرفین با یکدیگر تماس گرفتند. البته جزئیاتی از این همکاری ارائه نشده است اما پیش بینی شده می شودبا ادامه ی روند همکاری Xiaomi و Leica نتیجه کارهایشان را در Mi Mix 4 یا در پرچمداران سال آینده ببینیم.

 

انتظار می رود Huaweiدر تاریخ 19 مه ساعت های هوشمند ، تلویزیون و هدفون جدیدی را رونمایی کند 


هواوی برای نمایش محصولات جدید در ماه مه رویداد جدیدی را برنامه ریزی کرده است. این رویداد در تاریخ 19 مه در چین برگزار می شود. احتمالاً این شرکت ساعت های هوشمند ، هدفون و تلویزیون های جدیدی را به نمایش می گذارد.

 

 

شعار این رویداد "تمام زندگی هوشمند سناریو" است. خبرنگاران انتظار دارند در این مراسم از ساعت هوشمند Huawei Children Watch 4X ، مقیاس هوشمند Huawei Body Fat Scale 3 Pro ، به روزرسانی سری تلویزیون های هوشمند SE ، هدفون های گوش FreeBuds 4 و موارد دیگر دیدن کنند. ما هنوز لیست کاملی از محصولات آماده شده برای عرضه را نمی دانیم.

 

این شرکت همچنین در حال آماده سازی برای تولید محصول جدید سری Mate در این رویداد است. اما هنوز مشخص نیست کدام دستگاه قرار است رونمایی شود. پیش از این ، رسانه ها از دو نسخه آینده خبر داده بودند - لپ تاپ جدید 16 اینچی MateBook و MatePad شاید ارائه هر دو دستگاه در آینده باشد.

 

سخن آخر 
 


همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات