لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

لنوو لیجن 2 پرو فردا رسما معرفی می شود

لنوو لیجن 2 پرو فردا رسما معرفی می شود

لنوو لیجن 2 پرو فردا رسما معرفی می شود


تلفن گیمینگ Lenovo Ligen 2 Pro فردا رسماً رونمایی می شود اما امروز این شرکت از ظاهر و برخی ویژگی های تلفن هوشمند خود رونمایی کرده است. در تبلیغات منتشر شده از این دستگاه ، محصولی با قاب عقب عجیب را می بینیم که دارای فن داخلی است. پوسترهای Lenovo Ligen 2 Pro خبر از انتشار حداقل دو رنگ برای این دستگاه می دهد. همچنین Lenovo  تأیید کرده است محرک های بالایی روی شانه های این دستگاه نصب شده اند. علاوه بر این، Lidgen 2 Pro  از نسل جدیدی از معماری استفاده می کند که طراحی حرارتی بهتری را برای این گوشی فراهم می کند. این طراحی به Lenovo اجازه می دهد تا دو باتری را به صورت افقی در این گوشی قرار دهد و سیستم خنک کننده را بهینه کند. Ligen 2 Pro همچنین دارای بلندگوی دوگانه جلو و موتور خطی دو محور X است.

 

دوربین های گوشی لنوو لیجن 2 پرو 


لنوو اولین شرکتی نیست که از فناوری خنک کننده داخلی در تلفن گیمینگ خود استفاده می کند. این شرکت همچنین یک دوربین سلفی پاپ آپ در کنار خود دارد که در واقع یک سنسور 44 مگاپیکسلی است Ligen 2 Pro همچنین دارای یک دوربین دوگانه در پشت مرکز با یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. Lenovo Ligen 2 Pro از 8 آوریل مصادف با 19 آوریل در چین معرفی می شود ، با این حال مشخص نیست که چه زمانی می توانیم این تلفن هوشمند را در سایر بازارهای جهانی ببینیم. شایعه شده است که نسخه جدید این گوشی دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی خود را نیز با همان طراحی در کنار دستگاه قرار داده و از تکنیک ادغام پیکسل 4 در 1 استفاده می کند.

 

مشخصات سخت افزار گوشی Lenovo Ligen 2 Pro


سال گذشته این شرکت Lenovo Legend Duel را معرفی کرد که در چین با نام Legend Phone Pro شناخته می شود و از اسنپدراگون 865 پلاس با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کرد. همچین این گوشی با حداکثر 16 گیگابایت رم همراه است.


مشخصات نمایشگر گوشی Lenovo Ligen 2 Pro


Lenovo Ligen 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.92 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز ، نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز و زمان پاسخگویی 3.8 میلی ثانیه خواهد بود. 

 

مشخصات باتری گوشی Lenovo Ligen 2 Pro


این گوشی از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمیری استفاده می کند. همچنین یک شارژر 90 ولتی برای شارژ کردن این گوشی تعبیه شده است که در کوتاه ترین زمان شارژ باتری گوشی لنوو لیجن پرو2 را از 0 به 100 می رساند. 


سخن آخر 
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات