لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ماجرای لو رفتن اطلاعات حساب کاربری 500 میلیون نفر در لینکدین چیست؟

ماجرای لو رفتن اطلاعات حساب کاربری 500 میلیون نفر در لینکدین چیست؟

ماجرای لو رفتن اطلاعات حساب کاربری 500 میلیون نفر در لینکدین چیست؟


چندی پیش بود که اطلاعات شخصی 533 میلیون حساب فیس بوک به صورت آنلاین لو رفته بود و شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت تأیید کرد اما اکنون یک گروه عظیم دیگر از داده های افراد در سراسر وب شناور است از جمله داده های LinkedIn و به گفته CyberNews ، دامنه بالقوه این نشت بسیار زیاد است: فردی که اطلاعات مربوط به یک انجمن هکر را می فروشد ادعا می کند که این اطلاعات از 500 میلیون پروفایل LinkedIn از بین رفته است .

 

 

CyberNews یافت که در یک نمونه ادعایی از دو میلیون پروفایل برای فروش ، نام کامل اعضای LinkedIn ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، جنسیت و موارد دیگر قابل مشاهده است. LinkedIn ، با این حال ، می گوید این اطلاعات شامل اطلاعات بسیاری از مکان ها است و همه آنها از شبکه اجتماعی متمرکز بر حرفه حذف نشده اند.

این شرکت همچنین ادعا می کند که هیچ داده ای از حساب کاربری عضو خصوصی از LinkedIn درج نشده است که شاید بدان معنی باشد که داده ها فقط شامل اطلاعاتی است که می توانید در صفحه عمومی کسی مشاهده کنید LinkedIn اصرار دارد که این نقض داده های LinkedIn نیست، که اگر داده ها به جای اینکه توسط یک هکر نفوذی در سیستم های LinkedIn جمع آوری شود ، از نظر فنی درست است ، اما برای کاربرانی که اطلاعات آنها اکنون در اینترنت فروخته می شود ، کار زیادی نمی کند .

 

 

LinkedIn  هنوز به اطلاع نداده است که آیا به کاربرانی که داده های آنها در مجموعه داده ها بوده اطلاع رسانی می کند یا خیر.  این سازمان برای بلومبرگ تأیید کرد ، سازمان نظارت بر حریم خصوصی ایتالیا تحقیق در مورد LinkedIn را آغاز کرده است .


سخن آخر 
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات