لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گوشی های جدید ماکروسافت در راه اند؟

گوشی های جدید ماکروسافت در راه اند؟

بر خلاف آنچه پیشبینی شده بود، گویا مایکروسافت ساخت موبایل‌های رده بالا را در نظر دارد و ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت اخیراً عنوان نموده که موبایل بعدی مایکروسافت، یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای افرادی که به دنبال قابلیت‌های خاص هستند، خواهد بود. نادلا در مصاحبه تازه خود با یک رسانه استرالیایی، گفته که حضور مایکروسافت در بازار موبایل بسیار جذاب خواهد بود و به نقطه‌ای می‌رسد تا بهترین دستگاه موبایل را تولید کند. به کلامی ساده‌تر، مایکروسافت در پی برتری جستن در استانداردهای کنونی نیست و می‌خواهد نسل تازه ای از این محصولات را خلق کند.


فناوری جدید نمایشگر گوشی ماکروسافت

استیون باتیچه ، عضو فنی مایکروسافت که بر روی نحوه تعامل ما با رایانه های خود به عنوان رئیس گروه علوم کاربردی مایکروسافت تمرکز دارد، گفت: صفحه نمایش ها مانند دانه های برف هستند و هیچ دو صفحه نمایش هرگز یکسان نیستند. هر تصمیمی ، هر نوآوری که ما انجام دادیم، از نسبت ابعاد به پیکسل، در مورد طراحی فرم موبایل بود که به شما کمک می کند جریان خود را حفظ کنید و به شما کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهید. همچنین شرکت ساکن ردموند نیز پیشتر هم برنامه‌های بزرگی برای بخش موبایل داشته ولی حتی با وجود تلاش‌های اخیر و قابل تقدیرش در ساخت آخرین پرچمدارهای لومیا، موفق به جلب توجه ویژه‌ای از سوی کاربران نشده است. این در حالیست که در سایر زمینه های سخت افزاری مانند سرفس، مایکروسافت نه تنها بر روی محصولات سازندگان ابزارهای ویندوزی تاثیر داشته، حتی الهام بخش شرکتی مانند اپل شده که کسب و کار اولش، تولید و فروش سخت‌افزار است.

 موبایل های جدید مایکروسافت 

ما همچنان در بازار موبایل حضور خواهیم داشت اما نه با توجه به تعاریفی که رهبران کنونی این بازار برای آن مشخص کرده اند. ما راه و روش یکتای خویش را خواهیم داشت که منجر به تولید برترین دستگاه همراه می شود. بر همین اساس، توسعه محصولاتی مشابه با کار سایر شرکت ها را متوقف کرده و به انجام کارهای جدیدی دست زده ایم. شاید امروز مقایس مخاطب این ابزارها بسیار کوچک باشد، و نوعی ویژگی خاص را در اختیار دسته ای از کاربران که به دنبال قابلیت های متفاوت هستند قرار دهد، ولی چنین محصولاتی نشانگر آن هستند که کار درست را انجام می دهیم.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن


نتیجه گیری


با این وجود ، اودنل آماده است تا از شک و تردید به پانای و لولاهایش استفاده کند. وی گفت: مایکروسافت به اندازه کافی هوشمند است و به اندازه کافی فکر می کند که با روش هایی کار می کند که برای مردم جذاب باشد.


تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات