لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

مدیر عامل کلاب هاوس گزارش های مربوط به نشت داده های کاربر را تکذیب کرد

مدیر عامل کلاب هاوس گزارش های مربوط به نشت داده های کاربر را تکذیب کرد


مدیر عامل کلاب هاوس گزارش های مربوط به نشت داده های کاربر را تکذیب کرد

 

بر اساس نشت داده های مدیرعامل کلاب هاوس، پل دیویسون ، گزارش نشت اطلاعات شخصی کاربران کلاب هاوس را تکذیب کرد. پیش از این ، گزارش هایی منتشر شده بودند که حاکی از آن است که یک پایگاه داده حاوی شناسه ها ، نام ها ، نام های کاربری و همچنین دستگیره های توییتر و اینستاگرام به همراه تعداد دنبال کنندگان کاربران کلاب هاوس در یک انجمن هکرهای آنلاین در دسترس قرار گرفته است. با این حال گزارش ها اضافه کرده بودند که به نظر نمی رسد اطلاعات حساس مانند شماره کارت های اعتباری و غیره نشت داشته باشد. گزارش ها اکنون توسط دیویسون به عنوان دروغ برچسب گذاری شده است.

 

 

کلاب هاوس چیست؟ 


کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی جدید است که بر اساس تعامل فقط با صدا ساخته شده است. این یک برنامه فقط برای آیفون است که در حال حاضر نیاز به دعوت دارد و امسال آنقدر محبوب شده است که چندین شرکت در حال ایجاد کپی برداری هستند. فیس بوک و توییتر از جمله شرکت هایی هستند که به ارائه تجارب اجتماعی فقط با صدا به مشتریان علاقه مند هستند. گزارشات مربوط به نشت کاربران کلاب هاوس در پی گزارش هایی بود که اطلاعات شخصی 500 میلیون کاربر LinkedIn را به صورت آنلاین منتشر کرده است. در این باره ، LinkedIn ، متعلق به مایکروسافت ، اظهار داشت که هیچ اطلاعات حساب عضو خصوصی در این اطلاعات درج نشده است. چند روز قبل از گزارش نشت داده های LinkedIn آشکار دیگری بود. مشخص شده است که اطلاعات شخصی 533 میلیون کاربر فیس بوک بصورت آنلاین و بدون هزینه درز کرده است. گفته می شود این داده ها شامل جزئیاتی مانند تاریخ تولد ، مکان ها ، نام های کامل ، شماره تلفن ها و آدرس های ایمیل است.

 

 

چکار کنیم برنامه ی کلاب هاوس گوشی ما هک نشود؟ 


چه تحت تأثیر قرار گرفته باشید یا نه ، باید از کلمه عبور قوی برای هر سرویس آنلاین مختلف استفاده کنید ، شامل Clubhouse. مدیران رمز عبور و احراز هویت دو عاملی (2FA) می توانند امنیت خواص آنلاین را افزایش دهند. مردم همچنین باید پیام های مشکوک Clubhouse از طرف غریبه را نادیده بگیرند.


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات