لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

مشخصات فنی شیائومی mi 9

مشخصات فنی شیائومی mi 9

اولین پرچم دار xiaomi سری mi در سال 2019 معرفی شد و یکی از دلایلی که پرچم دار های اخیر شیائومی محبوبیت زیادی را کسب کرده اند مشخصات و کیفیت ساخت عالی در کنار قیمت پایین می باشد.

گوشی شیائومی mi 9 دارای جنس شیشه ای در پشت بدنه گوشی و فریم فلزی میباشد . شیائومی mi 9در رنگ های مشکی, آبی , صورتی عرضه میگردد. طراحی پشت گوشی XIAOMI MI 9 همانند mi 8 pro شفاف میباشد که جلوه زیبایی را به گوشی میبخشد.

دوربین پشت شیائومی mi 9 یک دوربین سه گانه که به مقدار نسبتا زیادی بیرون زدگی دارد در حالی که آن را بر روی سطح صاف قرار دهید قسمت دوربین کمی بالا تر از قسمت های دیگر قرار میگیرد علت اصلی آن(بیرون زدگی دوربین) بخاطر استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی میباشد که فضای زیادی میخواهد اما این بیرون زدگی به حدی نیست که باعث ایجاد مشکل برای کاربران و مشتریان شود.

حسگر قدرت مند اثر انگشت mi 9 مانند دوربین با فاصله کانونی میکرومتری عمل میکند و تنها با ثبت یک تصویر دقیق ,انگشت شمارو اسکن میکند و همینطور گلس ها و محافظ صفحه نمایش هیچ تاثیر منفی بر روی عملکرد آن ندارد

مشخصات فنی شیائومی mi 9

طراحی قسمت پایین گوشی از پورت شارژ type-c , یک اسپیکر و میکروفون تشکیل شده است و در قسمت بالایی یک سنسور مادون قرمز به عنوان ریموت کنترل قرار دارد. شیائومی mi 9از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل استفاده میکند که اندازه آن 6.39 اینچ میباشد و تراکم پیکسلی 403 پیکسل را در هر اینچ در بر میگیرد.

 

 

شیائومی mi 9به یکی از بهترین صفحه نمایش ها در بین دیگر پرچم دار ها مجهز شده است و هیچ ایرادی نمیتوان از آن گرفت همینور دقت رنگ آن حتی از پرچم دار های سال 2018 سامسونگ نیز بالاتر میباشد. گوشی mi 9 به یک باتری 3300 میلی آمپری مجهز شده است.

XIAOMI MI 9 به عنوان اولین گوشی پرچم دار در سال 2019 به شمار میرود که با پردازنده اسپدراگون 855 وارد بازار میشود این پردازنده 7 نانوکتری میباشد که پیشرفت بسیاری نسبت به نسل های قبلی اسنپدراگون دارد. در نهایت میتوان گفت گوشی mi 9 از لحاظ ظاهری , دوربین , پردازنده و .. پیشرفت های بسیار زیادی داشته است mi 9 میتواند با سایر پرچم دار های قدرت مند در حین حال رنج قیمت پایین رقابت خوبی را داشته باشد.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات