لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

مشخصات و رندرهای اولین پرچمدار ریلمی با نام GT 2 پرو منتشر شد.

مشخصات و رندرهای اولین پرچمدار ریلمی با نام GT 2 پرو منتشر شد.

با نگاهی به کارنامه ریلمی به راحتی درمیابیم که این کمپانی چینی در تولید گوشی‌های پرچمدار تبحر زیادی ندارد و حتی بهترین گوشی‌های این شرکت نیز طراحی و امکاناتی در حد گوشی‌های میان‌رده دارد، اما ظاهرا قرار است گوشی ریلمی
GT 2 به عنوان اولین پرچمدار رسمی از این شرکت چینی معرفی شود.     

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص اولین پرچمدار ریلمی از کارکنان این شرکت منتشر نشده و فقط بنیان‌گذار و مدیر عامل ریلمی، گوشی ریلمی GT 2 پرو به را به عنوان اولین پرچم‌دار رسمی گوشی‌های هوشمند این شرکت معرفی کرد.
البته به کمک منابع خبری آگاه، به رندرها و مشخصات احتمالی ریلمی GT 2، تا حدودی دست پیدا کردیم.

 با توجه به گزارشات، ریلمی GT 2 پرو به پردازنده پرچمدار، اسنپدراگون 8 نسل مجهز خواهد شد، بنابراین ریلمی قصد  رقابت با گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت بازار را دارد.

مشخصات فنی و ظاهری گوشی ریلمی GT2 پرو

با نظر به رندرهای منتشر شده از GT 2 از طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی بهره می‌برد و طبق گفته این شرکت که ریلمی GT 2 پرو، یک گوشی هوشمند با تجربه‌ای برتر نسبت به دیگر محصولات این شرکت با تمرکز بر بخش‌هایی نظیر دوربین و عملکرد سخت افزاری خواهد بود، انتظارات همه را از اولین پرچمدار ریلمی بالا برده است.


 
ظاهرا ریلمی GT 2 به نمایشگر 6.8 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح QHD+ مجهز خواهد شد.
همچنین در پنل پشتی دستگاه سه لنز دوربین که تشابه زیادی با Nexus 6P دارد مشاهده می‌شود که شامل دو لنز 50 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض به همراه سنسور GR است که بازتاب نور از لنز را به حداقل می‌رساند و از ایجاد مشکل Ghosting در تصاویر جلوگیری می‌کند.
در کنار همه این‌ها لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته‌است. 

در کنار این مشخصات، گزارشات قبلی نیز در مورد ریلمی GT2 وجود داشت که نشان می‌داد، این گوشی مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 12 گیگابایت رم، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و شارژر سیمی 125 وات خواهد بود.
همچنین بنظر میرسد ریلمی برای قاب پشتی GT 2 پنل سرامیکی با فریم فلزی درنظر گرفته است و روی فریم فلزی آن دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به چشم می‌خورد.
شایعات حاکی از آن است که این گوشی با قیمتی حدود 799 دلار در بازار عرضه خواهد شد.
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات