لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معایب گوشی گلکسی A10 سامسونگ

معایب گوشی گلکسی A10 سامسونگ

کمپانی قدرتمند سامسونگ با در نظر داشتن سلیقه ونیاز متفاوت کاربران در کنار معرفی پرچمداران خود از بازار گوشی‌های میان‌رده عقب نمی‌ماند؛ 

گوشی Galaxy A10 ارزان ترین و پرفروش ترین عضو خانواده A بود در سال 2019 به بازار عرضه شد. 

بررسی ظاهری گلکسی A10

طراحی خوش ساخت و کم حاشیه نمایشگر و بریدگی V شکل (Infinity V) در بالای صفحه نمایش در نگاه اول نظر مخاطب را جلب می‌کند و در ذهن بیننده یک اسمارت‌فون پرچمدار را تداعی می‌کند؛ اما جنس پنل پشت دستگاه همه معادلات ذهنی شما را برهم می‌زند.

کمپانی سامسونگ در ساخت پنل پشت گلکسی A10 از ماده پلاستیکی و کدر استفاده کرده؛ در نتیجه درخشندگی ظاهری سایر اعضای خانواده‌اش را ندارد و مقاومت بدنه در برابر فشار و ضربه بسیار پایین و لک پذیری بسیار بالایی دارد؛ اما جنس بدنه سبب وزن پایین دستگاه می‌شود.

نمایشگر 6.2 اینچی با ابعاد 155.6 در 75.6 در 7.9 میلی متر نظر بسیاری از کاربران علاقه‌مند به صفحه نمایش کشیده را جلب کرده اما کشیدگی بدنه استفاده کاربر با یک دست را سخت‌تر کرده است.

بررسی باتری

باتری لیتیوم یونی 3400 میلی آمپری گلکسی A10 با بازدهی نسبتا مطلوب در حالت معمول و فعالیت‌های سبک و روزمره حدود 1.5 تا 2 روز دوام می‌آورد؛ اما خبر بد اینکه فاقد قابلیت شارژ سریع (Fast charge) است و ذخیره انرژی در حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

بررسی CPU

این اسمارت‌فون میان‌رده با پردازشگر 8 هسته‌ای از نوع اگزینوس 7884 قدرت پردازش بازی‌های نسبتا سبک تا حجم حدودا 100 مگابایت را دارد اما در پردازش بازی‌های دیتادار و سنگین پس حدود 15 دقیقه پنل پشت گوشی داغ می کند و عملکرد دستگاه کند می‌شود.

بررسی اسپیکر

گلکسی A10 با اسپیکر ضعیف و جایگیری نامناسب آن در قسمت پشت دستگاه که این ضعف را دوچندان کرده و به عنوان اسپیکر نسبتا مطلوب نیاز کاربران را برآورده نمی‌کند.

بررسی دوربین

دوربین 13 مگاپیکسلی که مهمان پنل پشتی دستگاه است در محیط‌هایی با روشنایی و نور مطلوب تصاویر قابل قبولی ثبت می‌کند اما در ثبت تصاویر با نور کم و نامناسب 
عملکرد ضعیفی دارد.

بررسی سنسور‌

گلکسی  A10 فاقد حسگر اثر انگشت و قابلیت مقاومت در برابر آب است؛ البته انتظار این امکانات در یک گوشی هوشمند میان‌رده با این حدود قیمت زیاد است.

جمع‌بندی

شاید با خواندن این مقاله خیلی از کارکرد گلکسی A10 سامسونگ ناامید شده باشید؛ اما تمام قصد ما، روشن کردن عیب‌های این گوشی میان‌رده برای شما عزیزان است. گوشی Galaxy A10 سامسونگ اولین میان‌رده‌ی سری A است و طبعا نمی‌توان انتظار کارکرد سنگینی از آن داشت.

 


همین الان برای تعمیر گوشیت از نزدیک ترین نمایندگان ما مشاوه بگیر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات