لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معایب گوشی A11

معایب گوشی A11

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های سری A امروزه جزء اسمارت‌فون‌های پرطرفدار در بازار تلفن‌های همراه شده اند. این محبوبیت از سال 2019 شروع شد و کمپانی سامسونگ با تولید این گوشی‌ها توانست سهم بیشتری از بازار موبایل را از آن خود کند.
گلکسی A11 نسخه‌ی پیشرفته تری نسبت به برادران کوچکتر خود یعنی گلکسی A10، A10s و دیگر نسخه‌های پیشین گوشی‌های موبایل سری A است. اما در ادامه بیاید تا باهم ببینم سامسونگ در ظاهر گوشی گلکسی A11 چه تغییراتی را ایجاد کرده است؟

 

بررسی ظاهری گلکسی A11 

کمپانی سامسونگ در طراحی ظاهری گوشی A11 تفاوت چشم گیری را نسبت به نسخه های پیشین یعنی A10‌ و A10s داشته است. نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری PLS TFT لایه‌ی رویی این گوشی را پوشانده است؛ همچنین در قسمت پشتی این گوشی نیز شاهد 3 دوربین قدرتمند هستیم. اما بدنه‌ گلکسی A11 چندان هم قابل اطمینان نیست.
جنس بدنه‌ی این گوشی ( قاب جلویی از شیشه و فریم وقاب پشتی از پلاستیک) تشکیل شده است؛ اما با این حال می‌بایست به فکر خرید یک محافظ نمایشگر قاب برای این گوشی باشید تا آسیب کمتری به آن وارد شود. 

شما موبایل آبادی های عزیز می‌توانید معایب گوشی A10 در اینجا بخوانید.


بررسی دوربین گوشی گلکسی A11

سامسونگ در گوشی گلکسی A11 از دوربین‌های سه گانه استفاده کرده که کمی با نسخه‌های پیشین خود شباهت دارد البته با یک دوربین اضافه تر! دوربین‌های 13 مگاپیکسلی ( لنز واید 28 میلی‌متری، فوکوس خودکار، f/1.8) 5 مگاپیکسل (f/2.2، فوق عریض) و 2 مگاپیکسل هم (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4) که برای یک گوشی میان رده و این حدود قیمت کیفیت عکاسی مطلوب و خوبی را داراست. اما برای کاربرانی که انتظار دارند تا عکس‌هایشان بسیار با کیفیت از آب در بیاید و با دوربین این گوشی عکس‌های حرفه ای بگیرند پیشنهاد نمی‌شود و مناسب نیست.
همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالای این گوشی قرار داده شده که مانند نسل های پیشین A10 و A10 s می‌توانید عکس‌های سلفی با کیفیت نسبتا خوبی را از خود بگیرید.

بررسی پردازشگر گوشی گلکسی A11

گوشی Galaxy A11 به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 450 با معماری داخلی 11 نانو متری مجهز شده است. البته شاید یکی از نکات منفی که در این گوشی وجود داشته باشد، این است که نمی‌توان در این مدل گوشی به طور مداوم، بازی‌ها و یا برنامه‌های سنگین و دیتا دار نصب کرد و از آن‌ها استفاده کرد. البته به دلیل میان رده بودن مدل گوشی گلکسی A11، نمی‌توان توقعی از یک گوشی بی‌نظیر و همه کاره را داشت.


باتری گوشی گلکسی A11


در باتری نیز این گوشی تغییر چندانی نداشته و ساموسنگ باهمان باتری 4000 هزار میلی آمپری ساعتی که در گلکسی A10  و A10s استفاده می‌شد، در گوشی A11 نیز به کار برده است. البته یکی از نقاط ضعفی که شاید ناراحت کننده به نظر برسد، عدم پشتیبانی از شارژ سریع در این مدل اسمارت‌‌فون است که سبب می‌شود تا روند شارژ شدن گوشی با کمی تاخیر بیانجامد.


جمع بندی

در کل باید گفت شاید با توجه به این نقاظ ضعفی که در مورد گوشی Galaxy A11 گفته شد، شاید از خریدن آن منصرف شده باشید. اما اشتباه نکنید! A11 با طراحی چشم نواز، دوربین هایی با کیفیت مطلوب و نیز امکانات نرم افزاری خوب در کلاس میانی، این گوشی توانسته تا نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند.

شما نیز آیا کار با گوشی A11 را تجربه کرده اید؟ لطفا نظراتتون رو با ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید.


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات