لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی قابلیت Lossless و صدایی فضایی دالبی اتموس توسط اپل 

معرفی قابلیت Lossless و صدایی فضایی دالبی اتموس توسط اپل 

معرفی قابلیت Lossless و صدایی فضایی دالبی اتموس توسط اپل 


امروز اپل اعلام کرد که اپل موزیک با اضافه کردن Spatial Audio با پشتیبانی از Dolby Atmos ، کیفیت صدای پیشرو در صنعت را به مشترکان می آورد.Audio Spatial  به هنرمندان این فرصت را می دهد تا با صدای واضح و چند بعدی واقعی ، تجربه های صوتی همه جانبه ای را برای طرفداران خود ایجاد کنند. مشترکان اپل موزیک همچنین می توانند بیش از 75 میلیون آهنگ را در Lossless Audio - به روشی که هنرمندان در استودیو ایجاد کرده اند - گوش دهند. این ویژگی های جدید از ماه آینده و بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای مشترکین Apple Music در دسترس خواهد بود.
الیور شوسر ، معاون رئیس شرکت Apple Music و Beats ، گفت: "اپل موزیک بزرگترین پیشرفت خود را در زمینه کیفیت صدا داشته است." "گوش دادن به آهنگ در Dolby Atmos مانند جادو است. موسیقی از اطراف شما می آید و باورنکردنی به نظر می رسد. اکنون ما با موسیقی از هنرمندان مورد علاقه خود مانند J Balvin ، Gustavo Dudamel ، Ariana Grande ، Maroon 5 ، Kacey Musgraves ، The Weeknd و بسیاری موارد دیگر ، این تجربه کاملاً نوآورانه و همهجانبه را برای شنوندگان خود به ارمغان آورده ایم. مشترکین همچنین می توانند با Lossless Audio به موسیقی خود در بالاترین کیفیت صوتی گوش دهند. اپل موزیک همانطور که می دانیم قرار است برای همیشه تغییر کند. 

 


صوتی فضایی با پشتیبانی از Dolby Atmos


اپل Spatial Audio را با پشتیبانی از Dolby Atmos به Apple Music می آورد. Dolby Atmos یک تجربه صوتی انقلابی و همهجانبه است که هنرمندان را قادر می سازد تا موسیقی را با یکدیگر ترکیب کنند ، بنابراین صدا از اطراف و از بالا می آید. به طور پیش فرض ، اپل موزیک به صورت خودکار آهنگ های Dolby Atmos را در تمام هدفونهای AirPods و Beats با تراشه H1 یا W1 و همچنین بلندگوهای داخلی در آخرین نسخه های iPhone ، iPad و Mac پخش می کند. اپل موزیک به طور مداوم آهنگ های جدید Dolby Atmos اضافه می کند و مجموعه خاصی از لیست های پخش Dolby Atmos را برای کمک به شنوندگان در یافتن موسیقی مورد علاقه خود آماده می کند. علاوه بر این ، آلبوم هایی که در Dolby Atmos موجود هستند ، برای کشف آسان یک نشان در صفحه جزئیات دارند.
در هنگام راه اندازی ، مشترکین می توانند از هزاران آهنگ در Spatial Audio از برخی از بزرگترین هنرمندان و موسیقی های جهان در تمام ژانرها ، از جمله هیپ هاپ ، کانتری ، لاتین ، پاپ و کلاسیک لذت ببرند. Apple Music در حال کار با هنرمندان و برچسب ها برای افزودن نسخه های جدید و بهترین قطعات کاتالوگ است ، زیرا هنرمندان بیشتری شروع به ایجاد موسیقی به طور خاص برای تجربه Spatial Audio می کنند. اپل موزیک و دالبی در کنار هم ساخت موسیقی در Dolby Atmos را برای نوازندگان ، سازندگان و مهندسان میکس آسان کرده اند. ابتکارات شامل دو برابر کردن تعداد استودیوهای دالبی در بازارهای بزرگ ، ارائه برنامه های آموزشی و تأمین منابع برای هنرمندان مستقل است. 

 

صوتی بدون ضرر


اپل موزیک همچنین فهرست خود را با بیش از 75 میلیون آهنگ در Lossless Audio در دسترس قرار خواهد داد. اپل از ALAC) رمزگذار صوتی بدون ضرر اپل) برای حفظ هر بیت از فایل صوتی اصلی استفاده می کند. این بدان معناست که مشترکین اپل موزیک می توانند دقیقاً همان چیزی را که هنرمندان در استودیو ایجاد کرده اند ، بشنوند.
برای شروع گوش دادن به Lossless Audio ، مشترکانی که از آخرین نسخه Apple Music استفاده می کنند می توانند آن را در تنظیمات> موسیقی> کیفیت صدا فعال کنند. در اینجا ، آنها می توانند وضوح مختلفی را برای اتصالات مختلف مانند تلفن همراه ، Wi-Fi یا بارگیری انتخاب کنند. ردیف Lossless اپل موزیک با کیفیت CD شروع می شود ، که 16 بیت در 44.1 کیلوهرتز است (کیلوهرتز) و تا 24 بیت در 48 کیلوهرتز می رود و به طور طبیعی در دستگاه های اپل قابل پخش است. برای یک صوتی صوتی واقعی ، اپل موزیک همچنین کیفیت تصویر Lossless را تا 24 بیت در 192 کیلوهرتز ارائه می دهد. 


دسترسی به Dolby Atmos


Spatial Audio با پشتیبانی از Dolby Atmos و Lossless Audio بدون هیچ گونه هزینه اضافی در اختیار مشترکین Apple Music قرار خواهد گرفت.
هزاران قطعه در Spatial Audio با Dolby Atmos در هنگام راه اندازی در دسترس خواهد بود ، و بیشتر به طور منظم اضافه می شوند.
کاتالوگ بیش از 75 میلیون آهنگ Apple Music در Lossless Audio در دسترس خواهد بود.
اطلاعات بیشتر ، از جمله لیست جامع دستگاه های سازگار ، در apple.com/apple-music در دسترس است .
 


سخن آخر 


اپل با معرفی Macintosh در سال 1984 انقلابی در فناوری شخصی ایجاد کرد. امروز ، اپل با آیفون ، آیپد ، مک ، اپل واچ و اپل تی وی جهان را در زمینه نوآوری رهبری می کند. پنج پلتفرم نرم افزاری اپل - iOS ، iPadOS ، macOS ، watchOS و tvOS - تجربه های یکپارچه ای را در تمام دستگاه های اپل ارائه می دهند و افراد را با خدمات پیشرفته از جمله App Store ، Apple Music ، Apple Pay و iCloud توانمند می کنند. بیش از 100000 کارمند اپل به ساخت بهترین محصولات روی زمین و ترک دنیا بهتر از آنچه ما پیدا کرده ایم اختصاص داده شده است.

همانطور که در این مطلب از موبایل آباد گفته شد، می توانید به راحتی عکس ها را به متن تبدیل کنید و سپس آن ها را به فرمت مورد نظر تبدیل نمایید. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات