لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی و کاربرد لانچر اندروید

معرفی و کاربرد لانچر اندروید

لانچر از قدرتمندترین ویژگی‌های اندروید می‌باشد. برخلاف آیفون، جایی که اپل به شما احساس و ظاهر iOS را می‌دهد، تقریباً بدون هیچ زحمتی می‌توانید در صفحه اصلی Android  برنامه خود را شخصی سازی کنید. تنها آنچه شما نیاز دارید یک لانچر است که به آن تعویض صفحه اصلی نیز گفته می شود، برنامه ای است که بدون ایجاد تغییرات دائمی در طراحی نرم افزار و ویژگی‌های سیستم عامل تلفن شما اصلاح می‌شود. برخی افراد از لانچر به عنوان صفحه اصلی و یا کشوی برنامه یاد می‌کنند که انواع طرح‌ها و رنگ‌ها را داراست. در واقع لانچر همان تم است و رابط گرافیکی رام موبایل می‌باشد.


انواع لانچرهای گوشی


تقریباً هر لانچر به یکی از دو دسته تقسیم می شود: طراحی و هوشمند. تمرکز برنامه های طراحی به شما این امکان را می دهد که شما بتوانید کل طرح صفحه اصلی تلفن Android خود را تغییر دهید، طرح های ساده یا با جزئیات بیشتری ایجاد کنید که شبیه چوب کنده کاری شده یا کلاژ عکس هستند. همچنین می توانید حرکات سفارشی را به تلفن خود اضافه کنید.
لانچرهای هوشمند یا سازگار به دنبال این هستند که در طول روز، هنگام بیدار شدن، بیرون رفتن از محل کار، کار در دفترکار و گذراندن یک شب در شهر یا خانه در تماشای تلویزیون، مهمترین اطلاعات را در مرکز و مرکز خود قرار دهند. من ترجیح می دهم لانچرهای هوشمند را جایگزین صفحه اصلی کنم، زیرا آنها با تجربه جدید جایگزین تنظیمات صفحه اصلی شما می شوند. فقط به یاد داشته باشید که شما اغلب نمی‌توانید طراحی تلفن خود را با استفاده از جایگزین صفحه اصلی تغییر دهید. در زیر، هر دو دسته را با جزئیات بیشتری بحث خواهم کرد.

 

راه انداز طراحی گوشی

راه اندازهای طراحی به عنوان پایه ای عمل می‌کنند که می‌توانید با بسته های آیکون، ابزارک‌ها و تصاویر پس زمینه بر روی آن بنا کنید. این برنامه‌ها برای باز کردن محدودیت‌های موجود در طراحی‌، از جمله تعداد برنامه‌هایی که می‌توانید در صفحات منزل جداگانه جای دهید‌، امکان ایجاد تغییرات عمیق تر را دارند.

اپلیکیشن های راه انداز


اصطلاحاً جایگزینی های صفحه اصلی هوشمند اهداف بسیار متفاوتی از اهداف راه انداز طراحی دارند. این برنامه ها به دنبال این هستند که برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز را دقیقاً در مقابل شما قرار دهند ، به طوری که در حالت ایده آل ، هرگز مجبور نخواهید شد تلفن خود را شکار کنید. اگر برای اولین بار از راه انداز استفاده می کنید ، Themer بهترین پیشنهاد ما برای راه اندازی طراحی مقدماتی است. همراه با صدها موضوع از پیش طراحی شده که به شما کمک می‌کند تا طرح های خود را ایجاد کنید. پس از تسلط بر آن ، پیشنهاد می کنیم Nova را امتحان کنید.

نتیجه گیری


البته بسیاری از لانچر‌ها قابلیت مخفی کردن اپلیکیشن‌ها از منو اپ هایتان را دارند تا بتوانید به راحتی آن ها را از دید افراد کنجکاو و دیگران مخفی کنید. همچنین تمامی اسمارت فون‌ها به همراه یک لانچر ارائه می شوند و محیطی که شما می‌توانید با استفاده از آن از اپلیکیشن هایتان استفاده کرده و home screen خود را شخصی سازی کنید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات