لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی گوشی تازه نفس و بی نظیر vivo X60 Pro

معرفی گوشی تازه نفس و بی نظیر vivo X60 Pro

معرفی گوشی تازه نفس و بی نظیر Pro  vivo X60


کمتر از 6 عضو از سری vivo X60 Pro وجود دارد و vivo با ارائه گوشی های مختلف به همین نام در چین و بقیه جهان ، نزد کاربران بیشماری محبوبیت پیدا کرده است. اما امروز قصد داریم در این مطلب از موبایل آباد به بررسی این گوشی تازه نفس و کمیاب کمپانی  vivo یعنی vivo X60 بپردازیم . پس با ما همراه باشید. 

 

بررسی ظاهری گوشی vivo X60 Pro


شکی نیست که این یک گوشی شیک با صفحه نمایش منحنی دوگانه و ضریب شکل جمع و جور است. ماژول دوربین مستطیل شکل نمای زیبایی را در پشت این گوشی تازه نفس ایجاد کرده است. همچنین دوربین این گوشی با مارک Zeiss همراه است. ویوو می گوید دوربین با نام تجاری "مهندسی مشترک" است. پیش از این ، مارک تجاری Zeiss را در تلفن های نوکیا مشاهده کرده بودیم .نوع Midnight Black دارای پایان گرادیان است اما قسمت پشت آن براق و مستعد لکه گیری است. این تلفن همراه با یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است که نسبتاً دقیق است و دستگاه را به سرعت باز می کند. 


بررسی نمایشگر گوشی ویوو X60 Pro


صفحه نمایش یکی دیگر از جنبه های چشمگیر این گوشی است که با توجه به اینکه قرار است یک پرچمدار میان رده باشد ، انتظار می رود. اما آنچه بیشتر از همه شگفت آور این است که در نور شدید آفتاب چگونه کار می کند. این گوشی از یک نمایشگر دو منحنی برخوردار است. گوشی  vivo X60 Pro از یک نمایشگر زیبای AMOLED با فرکانس 120 هرتز 6.56 اینچی برخوردار است که برای افراد گیمینگ بسیار مفید خواهد بود و آنها می توانند با کیفیت بالایی بازی کنند. همچنین نمایشگر این گوشی با استفاده از محافظ  Corning Gorilla Glass 6 پوشانده شده که در مقابل سخت ترین ضربات، سپر گوشی می شود. این گوشی توسط یک سیستم دوربین سه گانه در اختیار شما قرار می گیرد که دارای تثبیت کننده گیمبال در واحد اصلی ، تمرکز خودکار فوق العاده و یک تلویزیون 2x کلاسیک است که به نظر می رسد.

 

 

بررسی سخت افزار گوشی vivo X60 Pro


سخت افزار گوشی ویوو x60 از تراشه کوالکام با استفاده از پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 870(7 نانو متری ) و نیز شبکه ی 5G تشکیل شده شده است. این گوشی دارای 12 گیگابایت رم همراه با 256 گیگابایت حافظه ی داخلی است. ویوو همچنین آنچه را "RAM مجازی" می نامد اضافه کرده است که در آن فضای ذخیره سازی 3 گیگابایت به عنوان RAM اضافی اختصاص داده می شود.


بررسی دوربین گوشی vivo X60 Pro


دوربین Vivo X60 Pro برای اکثر قطعات چشمگیر است. Vivo یک دوربین 48MP + 13MP + 13MP با لنز "Gimbal Stabilization" بر روی لنز 48MP اضافه کرده است.

 

بررسی باتری گوشی ویوو X60 Pro


ویوو X60 پرو دارای یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع 33 وات است. که در کمتر از یک ساعت از 0 به 75 درصد می رسید که برای یک گوشی میان رده  می تواند فوق العاده باشد. 


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات