لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی گوشی وان پلاس 9

معرفی گوشی وان پلاس 9

معرفی گوشی وان پلاس 9


خط جدید وان پلاس از دو مدل شاخص آن تشکیل شده است: وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو. در این مطلب از موبایل آباد قصد داریم تا گوشی های تازه نفس وان پلاس را با دوربین های خیره کننده، مورد بررسی قرار دهیم. 


بررسی ظاهری گوشی وان پلاس 9


ظاهر و احساس طراحی OnePlus 9 فاصله زیادی با مدل قبلی ندارد OnePlus 9 صفحه تخت را حفظ کرده و قاب پلاستیکی جدید می تواند هرکسی را گمان کند که این فلز است. نگران نباشید ، شیشه های جلو و عقب هنوز از شیشه Gorilla Glass ساخته شده اند. برش سوراخ سوراخ دوربین فعلاً در همان نقطه باقی مانده است و خوشه دوربین اصلی آرایش جدیدی پیدا کرده است.
در اسمارت فون های جدید وان پلاس، شارژ با سیم به روز شده ، ماژول های دوربین به روز شده ، پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز و اکنون از شارژ بی سیم دو جهته پشتیبانی می کند ، البته فقط در بازارهای منتخب.

 

 

سخت افزار گوشی وان پلاس 9


گوشی تازه نفس وان پلاس 9 از 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت RAM بهره می برد. برنامه ها به سرعت بارگیری می شوند و پرش از برنامه به صفحه اصلی و برگشت بدون هیچ مشکلی اجرا می شود. همچنین این اسمارت فون از قوی ترین پردازنده ی اندرویدی که اسنپدراگون 888 می باشد، پشتیبانی می کند. این گوی دارای یک پردازنده ی گرافیکی از نوع Adreno 660 می باشد که بهترین بازی ها را با سرعت بالایی اجرا می کند. 

 

بیشتر بخوانید: برنامه ی Remote Mouse یک برنامه عالی برای تبدیل گوشی به موس

 

بررسی دوربین گوشی وان پلاس 9


ماژول دوربین به Sony IMX689 - همان سنسور OnePlus 8 Pro به روز شده است. تفاوت در اینجا این است که این یکی با شباهت هاسلبلاد تنظیم شده است. ماژول ultrawide یک ارتقا significant قابل توجه است. این یک سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی است که عملکرد دوربین فوق عادی را در عکاسی در نور کم و هنگام فیلمبرداری تقویت می کند. این لنز همچنین دارای یک لنز جدید و فانتزی است که اعوجاجی را که معمولاً در دوربین های فوق کش مشاهده می شود ، به شدت کاهش می دهد.

 

باتری گوشی وان پلاس 9


OnePlus 9 اکنون همان تنظیمات باتری دو سلول را دارد که در OnePlus 8T آغاز به کار کرد. این بدان معناست که از OnePlus 'Warp Charge 65T پشتیبانی می کند. این فناوری به سرعت دو باتری کوچکتر را که به طور همزمان کار می کنند شارژ می کند و در حدود نیم ساعت وعده کامل شارژ با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت را می دهد.

 

 

سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات