لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی گوشی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ

معرفی گوشی گلکسی کوانتوم 2 سامسونگ

معرفی گوشی کوانتوم 2

 

Samsung Galaxy Quantum 2 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند در کره جنوبی رونمایی شده است. این تلفن با مشارکت SKTelecom رسمی شده است و با پیشنهادات پیش خرید می شود. این گوشی دارای یک نمایشگر Infinity-O است که بریدگی آن در مرکز بالا قرار گرفته و یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش در آن قرار دارد. همچنین این گوشی مجهز به Qualcomm Snapdragon 855+ SoC است و در پشت دوربین دارای تنظیمات سه گانه است.Samsung Galaxy Quantum 2 دارای یک باتری 4500 میلی آمپری است و به فناوری رمزنگاری کوانتومی مجهز است. این تلفن ممکن است با نام Samsung Galaxy A82 5G در بازارهای بین المللی دیگر عرضه شود.

 

 

قیمت سامسونگ گلکسی کوانتوم 2 ، فروش


Galaxy کوانتومی 2 جدید سامسونگ با قیمت روپیه 47000 در کره ی جنوبی به فروش خواهد رسید. همچنین برای مدل ذخیره سازی 6GB RAM + 128GB  در گزینه های سفید ، خاکستری ، و بنفش روشن در بازار عرضه خواهد شد. 

 

مشخصات  Samsung Galaxy Quantum 2


جزئیات مشخصات ، سامسونگ کهکشان کوانتوم 2 با Android UI مبتنی بر One UI اجرا می شود. این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی (Quad HD + 1،440x3،200 پیکسل) دینامیک AMOLED 2X بهره می برد.

 

 

مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ کوانتوم 2


 این گوشی توسط پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 855+ SoC  تغذیه می شود و همانطور که در بالا نیز گفته شد گوشی  Samsung Galaxy Quantum 2 دارای 6 گیگابایت RAM ، 128 گیگابایت حافظه داخلی است و از طریق شیار کارت microSD حداکثر 1 ترابایت پشتیبانی می شود. چیپست مولد اعداد تصادفی کوانتومی (QRNG) است که توسط ID Quantique ساخته شده است. این چیپ ست QRNG به دارندگان تلفن های هوشمند اجازه می دهد تا با تولید اعداد تصادفی واقعی غیر قابل پیش بینی و بدون الگوی ، از خدماتی که به امنیت نیاز دارند ، استفاده کنند.

 


مشخصات دوربین گوشی Samsung Galaxy Quantum 2


در مورد تصویربرداری ، سامسونگ Galaxy Quantum 2 دارای یک تنظیم دوربین عقب سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسل با دیافراگم f / 1.8 ، دوربین دوم 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 است . تنظیمات دوربین از بزرگنمایی دیجیتال 10 برابر و OIS پشتیبانی می کند. در جلو ، این گوشی از یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 بهره می برد.

 


بررسی باتری گوشی سامسونگ کوانتوم 2


یک باتری 4500 میلی آمپری در سامسونگ Galaxy Quantum 2 با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات وجود دارد. داخل جعبه یک شارژر 15 واتی وجود دارد و یک شارژر 25 واتی نیز باید جداگانه خریداری شود. 


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات