لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی 5 بازی رالی برتر برای اندروید و ios

معرفی 5 بازی رالی برتر برای اندروید و ios

بازی‌های اتومبیل رانی همیشه جزو دسته بازی‌های بسیار پرطرفدار روی هر پلتفرم  ممکن برای بازی تلقی می‌شوند. جهت به‌دست آوردن تجربه و احساس سرعت ناشی از سوپر ماشین‌های اسپورت، حتما لازم نیست یک کنسول خانگی یا یک کامپیوتر شخصی رده بالا داشته باشید؛ تبلت و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS شما، با ارائه‌ی صفوفی از بازی‌های ریسینگ فوق‌العاده و اکثرا رایگان، به‌خوبی می‌توانند خلا وجود کنسول یا پی ‌سی را برای تجربه‌ی این نوع بازی‌ها، پر کنند.

در ادامه 5 بازی محبوب رالی اتومبیل برای گوشی را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم نمود.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

Grid Autosport


GRID Autosport یک بازی ماشین مسابقه ای با کیفیت کنسول است که در آن می توانید به عنوان یک راننده حرفه ای در مسابقات شرکت کنید. طراحی و مهندسی این بازی به شکلی است که ترکیبی از شبیه سازی و هندلینگ عالی را به بازیکن ارائه دهد. این بازی دارای ظاهر و احساس استثنایی همراه با تصاویر بصری و عملکرد فوق العاده است. این بازی توسط استودیوی بازی سازی Feral Interactive Ltd طراحی و منتشر شده است.


دانلود بازی Grid Autosport برای ios
دانلود بازی Grid Autosport برای اندروید

 

بازی Rebel Racing

بین سریع بودن و نفر اول بودن، یک مرز بسیار باریک وجود دارد. به منحصر به فردترین رویداد مسابقه جاده ای آمریکا بپیوندید و با بهترین رانندگان جهان به رقابت بپردازید! با فیزیک رانندگی واقع بینانه، تغییر در قطعات ماشین و اضافه کردن توربو، سبقت‌های حرفه‌ای و مکان‌های خیره‌کننده ساحل غربی، بازی Rebel Racing نفس تازه‌ای را به دسته مسابقات ریسینگ در موبایل دمیده است. ماشین‌های کلاسیک دنیای واقعی و ابرخودروهای جذاب را جمع آوری و شخصی‌سازی کنید و ارتقا دهید، سپس خود را به صدر مسابقات Rebel Racing برسانید! این عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی های مسابقه ای اندروید و آیفون است.

 

دانلود بازی Rebel Racing برای ios
دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید


بازی F1 Mobile Racing

این بازی رسمی مسابقات اتومبیل رانی مسابقات قهرمانی جهان فرمول 1 است و به طور کامل تا آخرین ماشین های 2019 به روز شده تا رانندگان و مقررات جدید را به نمایش بگذارد. همانطور که انتظار دارید، این بازی شامل تمام مسیرهای مسابقه‌ای F1 است. بازیکنان می‌توانند در مسابقات گرندپری (Grand Prix) شرکت کنند، دوستان خود را در دوئل‌های 1 بر 1 به چالش بکشند و یا ماشین مورد علاقه F1 خود را شخصی‌سازی کنند.

 

دانلود بازی F1 Mobile Racing برای ios
دانلود بازی F1 Mobile Racing برای اندروید

 

بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends یکی دیگر از بازی های درگ اندروید است که توسط Gameloft SE ساخته شده است. گفتنی است که این عنوان می‌تواند توسط هر کاربر اندرویدی و بدون پرداخت هزینه‌ای نصب شود؛ اما اگر به‌دنبال برخی ویژگی‌های هیجان‌انگیزتر هستید، می‌توانید از پیشنهادهای خرید درون بازی استفاده کنید. با به‌روزرسانی فعلی بازی، بازیکنان در فصل مسابقات پورشه شرکت می‌کنند. در نتیجه در فصل جدید آن، بازیکنان با 5 اتومبیل شگفت‌آور پورشه در خیابان‌ها حضور خواهند داشت.


دانلود بازی Asphalt 9 برای ios
دانلود بازی Asphalt 9 برای اندروید

 

Forza Street

بااینکه در بازی‌های ریسینگ داستان جایگاه ویژه‌ای ندارد، اما ترن 10 سعی کرده در این بخش تجربه‌ی قابل قبولی را روی پلتفرم موبایل در اختیار کاربران قرار دهد. با شروع بازی موبایل Forza Street وارد بخش تمرینی می‌شوید، جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. از نظر گیم‌پلی، فورتزا استریت ساختار متفاوتی دارد. معمولا بازی‌های ماشین سواری روی پلتفرم موبایل به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که کاربر تنها نیاز به فشردن پدال گاز یا هدایت ماشین به چپ و راست دارد. این در حالی است که هدایت خودرو در Forza Street به‌صورت کاملا خودکار انجام می‌شود و موردی که مهم است، نحوه‌ی استفاده از پدال گاز است. درواقع هر مسابقه از Forza Street، شما را در یک رقابت یک‌به‌یک قرار می‌دهد. مسیرهای مسابقه‌ای رقابت‌های یک‌به‌یک هم همیشه کوتاه است و تنها چیزی که برگ برنده شما را امضا می‌کند، دقت و سرعت عمل بالا در پیچ‌های مسیر مسابقه‌ای است.


دانلود بازی Forza Street برای ios
دانلود بازی Forza Street برای اندروید

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات