لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

منتشر شدن برنامه ی کلاپ هاوس در سراسر جهان از  31 اردیبهشت ماه

منتشر شدن برنامه ی کلاپ هاوس در سراسر جهان از  31 اردیبهشت ماه

منتشر شدن برنامه ی کلاپ هاوس در سراسر جهان از  31 اردیبهشت ماه


Clubhouse ، برنامه مبتنی بر گفتگوی مبتنی بر صوت ، در تاریخ 21 می برای کاربران اندرویدی در هند ارائه خواهد شد. کلابهاوس تصریح کرد که پلت فرم گفتگوی فقط دعوت برای کاربران اندروید در ژاپن ، برزیل و روسیه سه شنبه 18 مه 2021 و برای کاربران در نیجریه و هند صبح جمعه 21 مه 2021 و برای بقیه ارائه می شود. این برنامه در طول هفته ، و در بعد از ظهر جمعه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

Clubhouse  توسعه برنامه اندروید را از اوایل سال جاری آغاز کرد و آزمایش نسخه بتا را از این ماه آغاز کرد.
در اوایل این ماه ، بتا Clubhouse برای Android در ایالات متحده شروع به کار کرد. این گزارش خاطرنشان کرد که توسط سایر کشورهای انگلیسی زبان و در نهایت بقیه جهان دنبال خواهد شد در اوایل این ماه در تالار شهر ، این شرکت تازه تأسیس اعلام کرد در دسترس بودن در Android بیشترین درخواست محصول را داشته است.

 

 

کلاب هاوس همگام با پلتفرم پیش رفت و در یک پلت فرم واحد شروع به کار کرد که به تدریج از طریق یک مدل دعوت گسترش یافت. کلابهاوس خاطرنشان کرده است که برای اطمینان از اینکه هر عضو انجمن جدیدی می تواند چند دوست صمیمی را به همراه داشته باشد ، با لیست انتظار و سیستم دعوت ادامه خواهد داد. Clubhouse همچنین اشاره کرده بود که پشتیبانی زبان خود را گسترش می دهد و در ماه های آینده ویژگی های قابلیت دسترسی بیشتری را به برنامه iOS اضافه می کند.

Clubhouse بعد از بیش از یک سال نسخه iOS خود ، نسخه اندروید خود را منتشر نکرد. این مورد به دلیل محبوبیت اولیه خود به نقاط ضعفی اشاره داشت که شامل بار زیادی بود که سیستم های آن باعث خاموش شدن گسترده سرور و خرابی های اطلاع رسانی و عبور از حد الگوریتم های کشف اولیه شده بود.

گزارش های اخیر همچنین اشاره کرده اند که برنامه بتا آندروید Clubhouse فاقد ویژگی هایی مانند توانایی دنبال کردن موضوع ، ترجمه های درون برنامه ای ، محلی سازی ، امکان ایجاد یا مدیریت یک باشگاه ، پیوند دادن پروفایل های توییتر و اینستاگرام ، پرداخت ها و همچنین توانایی تغییر است. نام پروفایل یا نام کاربری

 

پس از مواجهه شرکت با مشکلات اعتدال ، نصب های Clubhouse بسیار مورد توجه قرار گرفت. گزارش ها حدس می زنند که انتشار سیستم عامل اندروید می تواند کاربران بیشتری را به خود جلب کند و با کاهش بارگیری ها به پلتفرم کمک کند.


سخن آخر


در همین حال ، سایر شرکت های فناوری نیز شروع به انتشار نسخه های خود از برنامه های فقط صوتی کردند. توییتر Spaces را معرفی کرد ، تلگرام تماس صوتی را برای کانال ها برقرار کرد ، Discord نیز ویژگی های مرحله فقط صوتی مربوطه خود را راه اندازی کرد. Reddit قصد دارد پلتفرم فقط صوتی خود ، Reddit Talk را راه اندازی کند. فیس بوک همچنین در حال کار بر روی محصولات صوتی مجموعه خود است که انتظار می رود در ماه های آینده راه اندازی شود.
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات