لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چگونه با مدرک تعمیرات موبایل مهاجرت بکنیم؟

چگونه با مدرک تعمیرات موبایل مهاجرت بکنیم؟

مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستند. باید بدانید مهاجرت پروسه سخت و پیچیده‌ای است و کسانی که می‌خواهند وارد این شغل شوند باید از قبل به موارد متعددی توجه داشته باشند. بر اساس اطلاعاتی که از اداره کاریابی در کشورهای مختلف دنیا بدست آمده است، تعمیرات موبایل می‌تواند به عنوان یک حرفه ایده‌آل برای مهاجرت در نظر گرفته شود. اما بهتر است قبل از آنکه افراد کشور مورد نظر خود را برای مهاجرت انتخاب کنند، ابتدا اطلاعات خود را در مورد آن کشور خاص افزایش دهند و سپس وارد حوزه تعمیرات موبایل شوند. 

همچنین شما می‌توانید برای آموزش تعمیرات موبایل از طریق موبایل آباد با شماره تلفن 021-43412 تماس بگیرید. موبایل آباد برگزار کننده انواع دوره‌های تعمیرات موبایل و بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی گوشی در سراسر کشور! 

 

مهاجرت از طریق مدرک تعمیرات موبایل | موبایل آباد

شغل تعمیرات موبایل در خارج

وقتی صحبت از مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل می‌شود این سوال به ذهن خطور می‌کند که چرا تعمیرات موبایل شغل مهمی است. اگر اکنون به اطراف خود نگاهی بیاندازید، به قدرت نفوذ گوشی‌ها در زندگی انسان‌ها پی می‌برید. برندهای مهمی از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی توانسته‌اند به برندهای پیشتاز در حوزه فروش موبایل تبدیل شوند و در تمامی جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
 
شما نمی‌توانید بگویید گوشی‌های اپل تنها در ایران و یا آمریکا به فروش می‌رسند. حتی در شرقی‌ترین و غربی‌ترین کشورهای دنیا نیز برندهای معتبر گوشی وجود دارند و افراد اقدام به خرید می‌نمایند. در نتیجه، جای تعجب نیست که تعمیرات موبایل به یک شغل بسیار مهم در سراسر دنیا تبدیل شده است و کسانی که قصد مهاجرت دارند می‌توانند مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل را مد نظر قرار دهند. 

مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا 

یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا کاناداست. کانادا کشور بسیار بزرگی است که سالیانه افراد زیادی به آنجا می‌روند و به کار و یا تحصیل می‌پردازند. همچنین، کانادا هر چند وقت یکبار برنامه‌های کاری متعددی را ارائه می‌دهد و افراد زیادی را جذب می‌نماید. این برنامه به عنوان اسکیل ورکر در سرار دنیا شناخته شده است که می‌تواند راه ورود به کانادا باشد. اما باید بدانید اگر می‌خواهید مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا را در برنامه‌های خود قرار دهید، باید به موارد متعددی توجه داشته باشید
همه ایالت‌ها برای این شغل مناسب نیستند!
اگر به نقشه کانادا نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید ایالت‌های زیادی در این کشور وجود دارند که هر یک قوانین خاصی دارند و مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل در تمامی ایالت‌های کانادا مورد قبول نیست. یکی از ایالت‌هایی که می‌تواند برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل ایده‌آل باشد مونترال است. البته باید بدانید بیشتر کارفرمایانی که در ایالات کانادا حضور دارند ترجیح می‌دهند کار تعمیرات موبایل را به اشخاصی بسپارند که در کانادا حضور دارند و پیدا کردن جاب آفر در این زمینه کمی دشوار است. 

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا 

اگر کانادا کشوری است که شما برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل انتخاب کرده‌اید باید از قبل به تمامی موارد توجه داشته باشید و خود را آماده سازید. این روزها دیگر کسی به امیدهای واهی مهاجرت نمی‌کند و باید مقدمات سفر خود را آماده سازد. در غیر اینصورت، هرگز نمی‌تواند در پروسه مهاجرت موفق باشد و همین امر مشکلات زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد. 

مدرک زبان 

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید تمامی کسانی که می‌خواهند مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا را انتخاب کنند به مدرک زبان انگلیسی نیاز دارند. حداقل نمره آیلتس که شما باید به پوزیشن اسکیل ورکر و سفارت ارائه دهید توسط اداره کاریابی کانادا اعلام می‌گردد. دستیابی به حداقل نمره آیلتس الزامی است و هرگز نمی‌توان با مدرک دیگری آن را پوشش داد. به همین دلیل، تمامی کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید به این مسئله توجه کنند. از طرف دیگر، اگر شما بخواهید به یکی از ایالت‌های فرانسوی‌زبان کانادا مهاجرت کنید، مدرک زبان فرانسوی نیز از جمله اموری است که باید مد نظر قرار دهید. 
 

مدرک فنی‌وحرفه‌ای 

از جمله موارد دیگری که در زمان مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا مد نظر قرار می‌گیرد ارائه مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای است. سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای ایران مدارکی را ارائه می‌دهد که قابل ترجمه هستند و در بیشتر کشورهای دنیا مورد قبول هستند. در نتیجه، کسانی که می‌خواهند اثبات کنند که در تعمیرات موبایل تخصص دارند باید قبل از مهاجرت مدرک فنی‌وحرفه‌ای خود را دریافت کنند و سپس آن را ترجمه نمایند. ترجمه این مدرک باید توسط مراکز ترجمه معتبر صورت گیرد و مهر رسمی دادگستری داشته باشد. تمامی این موارد می‌توانند به آسان‌سازی پروسه مهاجرت و استخدام در کانادا کمک کنند. 

دریافت جاب آفر 

شاید بتوان گفت یکی از سخت‌ترین مراحل در مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا دریافت جاب‌آفر است. کسانی که می‌خواهند برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل اقدام کنند باید دائما در سایت‌های کاریابی کانادا به دنبال فرصت شغلی باشند و پس از آن زمانیکه فرصت شغلی مد نظرشان اعلام گردید، برای آن درخواست بفرستند. بهتر است بدانید این کار زمان‌بر است و نیاز به پیگیری مداوم دارد.
 

با توجه به این موضوع که تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که افراد موبایل‌های خود را که قیمت بالایی دارند به دست تعمیرکار می‌سپارند پیدا کردن پوزیشن کاری کمی دشوار و اما شدنی است. 

 

مهاجرت به کانادا از طریق شغل تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرات موبایل در کانادا چقدر است؟


به طور کلی، بر اساس اطلاعاتی که از اداره کاریابی کانادا بدست آمده است درآمد تعمیرات موبایل در کانادا برای شخصی که تکنسین اولیه است و تجربه پایینی در این زمینه دارد برابر با 15 دلار برای هر ساعت است. البته باید بدانید هر چقدر تخصص و سابقه کاری فرد بالاتر رود، به همان اندازه درآمد آن افزایش پیدا می‌کند. 

آیا لحیم کاری بلد هستید؟

کسانی که برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به کانادا اقدام می‌کنند باید بدانند یادگیری لحیم کاری باعث می‌شود 4 درصد به حقوق آنها افزوده شود. همچنین، کسانی که با عیب‌یابی در موبایل آشنایی دارند این مقدار به 7 درصد می‌رسد. 

مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به ترکیه 

ترکیه یکی از کشورهایی است که معمولا برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل انتخاب می‌شود. با توجه به این موضوع که ترکیه در نزدیک ایران قرار گرفته است و بدون ویزا به راحتی می‌توان به آنجا رفت، امروزه درخواست زیادی برای سفر و کار به این کشور وجود دارد. اگر می‌خواهید مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل به ترکیه را انتخاب کنید، در مرحله اول باید زبان ترکی بیاموزید. 
شاید بتوان گفت این مهمترین کاری است که شما باید انجام دهید. در ترکیه معمولا کسی نمی‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند و تنها زبانی که مردم آنجا صحبت می‌کنند ترکی است. بنابراین، عدم آشنایی با زبان ترکی باعث می‌شود نتوانید در بازار کار به موفقیت برسید. دریافت مدرک فنی‌حرفه‌ای نیز مسئله دیگری است که مهاجران به ترکیه باید مد نظر قرار دهند. 

سرمایه لازم برای راه اندازی شغل تعمیرات موبایل در خارج

اگر شما می‌خواهید مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل را انتخاب کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید به چه مقدار سرمایه برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود در خارج از کشور نیاز دارید. بهتر است بدانید هرگز نمی‌توان پاسخ دقیق و روشنی به این سوال داد و هر کشور برای اجازه به مهاجران برای راه‌اندازی کسب‌وکار قوانین خاصی دارد. 
به طور کلی، قانون پذیرفته شده در اکثر کشورها بدین صورت است که آنها باید ابتدا در چند شرکتی که در آن کشور وجود دارد کار کنند و پس از آن به آنها مجوز داده می‌شود که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند. به همین دلیل، بهتر است در مرحله اول شما تمامی تلاش خود را بر این مسئله بگذارید که به شرکت مورد نظر بروید و در یکی از مراکز آن مشغول به کار شوید. پس از آن، در آن کشور شرایط راه‌اندازی کسب‌وکار را بپرسید. 

درآمد شغل تعمیرات موبایل در خارج از کشور

درآمد یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند. زیرا اگر درآمد کافی نباشد، آنها مجبور به ترک شغل خود می‌شوند و همین امر چالش‌های زیادی را برای آنها به وجود می‌آورد. درآمد تعمیرات موبایل در کشورهای مختلف متفاوت است. به طور مثال، درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه به صورت میانگین در هر ماه 7000 لیر است. اگر بخواهیم پاسخ کلی به این سوال بدهیم باید بگوییم تعمیرات موبایل از جمله شغل‌های پردرآمد در خارج از کشور است و افرادی که می‌خواهند از طریق این شغل مهاجرت کنند دیگر نباید نگران میزان درآمد خود باشند.

مدرک های مورد نیاز برای مهاجرت از طریق شغل تعمیرات موبایل

یکی از سوالاتی که در مورد مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل زیاد پرسیده می‌شود در مورد مدارکی است که افراد به آن نیاز دارند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم مدارکی که شما باید به هر کشور ارائه دهید متفاوت است. اما تمامی کشورها به دو مدرک حتما نیاز خواهند داشت. 

مدرک زبان کشور مقصد 

بهتر است بدانید برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل شما در مرحله اول باید مدرک زبان کشور مورد نظر را داشته باشید. صرف اینکه زبان انگلیسی بلد هستید، نمی‌توانید به یک کشور مهاجرت کنید. به طور مثال، اگر می‌خواهید برای تعمیرات موبایل به کشور آلمان بروید باید زبان آلمانی بیاموزید و اگر می‌خواهید به ترکیه سفر کنید باید زبان ترکی بدانید. زیرا تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که با مردم آن کشور سروکار دارد و تا زمانیکه افراد زبان مردم آن کشور را ندانند نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. 

مدرک رسمی و ترجمه شده از ایران برای تعمیرات موبایل

مسئله دیگری که برای مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل الزامی است ارائه مدرک معتبر است. شما برای یادگیری تعمیرات موبایل باید به مراکزی بروید که مدرک فنی‌وحرفه‌ای ارائه می‌دهند. 
 
زیرا تنها مدارک فنی‌وحرفه‌ای را می‌توان به صورت رسمی ترجمه کرد و این مدارک در اغلب کشورهای دنیا مورد تایید هستند. 

بازارکار تعمیرات موبایل در خارج

با توجه به این موضوع که امروزه موبایل به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده است، شما می‌توانید به آینده این کار در خارج از کشور امیدوار باشید. اما باید در انتخاب کشور مقصد بسیار محتاطانه عمل کنید. به طور مثال، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شهر مونترال در کانادا یک محل مناسب برای مهاجرت است، اما تمامی ایالت‌های کانادا این شرایط را ندارند. 

نحوه استخدام در خارج برای شغل تعمیرات موبایل

نحوه استخدام در خارج برای شغل تعمیرات موبایل به قوانین داخلی آن کشور بستگی دارد. این کار اغلب از طریق سایت‌های کاریابی انجام می‌شود و متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را برای آن شرکت ارسال کنند. 

ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل موبایل آباد

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید یکی از مواردی که برای مهاجرت نیاز دارید دریافت مدرک فنی‌حرفه‌ای است. موبایل آباد آموزش تعمیرات موبایل را با ارائه مدرک فنی‌حرفه‌ای به افراد ارائه می‌دهد. این مرکز با ارائه برنامه سی روز تا تحول شغلی : آموزش تعمیرات موبایل به متقاضیان کمک می‌کند به سرعت جذب بازار کاری شوند و برای مهاجرت برنامه‌ریزی داشته باشند. 

سوالات پرتکرار در مورد مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل

در این قسمت تلاش می‌کنیم به سوالات پرتکرار شما در مورد مهاجرت از طریق تعمیرات موبایل پاسخ دهیم. 

 

سوالات متدوال


1-آیا با دریافت مدرک فنی‌وحرفه‌ای تعمیرات موبایل می‌توانم به هر کشوری مهاجرت کنم؟


مدرک فنی‌حرفه‌ای شرط لازم برای مهاجرت است، اما شرط کافی نیست و شما به موارد دیگری نیز نیاز دارید. به طور مثال شما باید مدرک رسمی زبان آن کشور را بدست بیاورید. همچنین، برای برخی از کشورها مانند کانادا به جاب آفر نیاز دارید. بنابراین، برای مهاجرت باید شرایط کشور مورد نظر را بررسی کنید. 
 

2-آیا درآمد تعمیرات موبایل در خارج از کشور زیاد است؟
 

بله! تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که شما می‌توانید با آن به درآمد بالایی برسید. اما بهتر است بدانید این امر بدین معنا نیست که شما سریعا در کشور مقصد استخدام می‌شوید و درآمد بالایی خواهید داشت. شما با تعمیرات موبایل اغلب باید به عنوان تکنسین کار خود را در یک شرکت آغاز کنید و پس از مدتی می‌توانید به رشد بالایی برسید. 
 

3-آیا با تعمیرات موبایل می‌توانم اقامت دریافت کنم؟
 

اگر می‌خواهید با تعمیرات موبایل مهاجرت کنید می‌توانید ویزا کاری دریافت کنید. اینکه بتوانید اقامت یک کشور را دریافت کنید به شرایط آن کشور بستگی دارد. به طور مثال، شما با 5 سال کار در ترکیه می‌توانید اقامت آن را بدست بیاورید. اما شرایط در کشورهای اروپایی کمی دشوارتر است. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات