لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

شایعات تاریخ معرفی نوکیا D1C ، Pixel

شایعات تاریخ معرفی نوکیا D1C ، Pixel

نوکیا پس از شکست در نبرد با اپل و سامسونگ در گذشته ، اخیراً شایعاتی در مورد مشخصات تلفن های هوشمند نوکیای آینده منتشر شد  و اینبار غول بزرگ موبایل نوکیا در سال 2017 بازگشت بزرگی را رقم خواهد زد. انتظارات زیاد است و طرفداران این برند هیجان زده هستند تا ببینند که این شرکت به زودی چه مواردی را در بازار منتشر خواهد کرد. نوکیا D1C در اوایل ماه اکتبر در Antutu و Geekbench دیده شده است. در زیر کاپوت ، D1C با چیپست کوالکام 430 که با واحد پردازش گرافیکی Adreno 505 (GPU) جوش خورده ساخته می‌شود. 

پردازنده‌ی گوشی نوکیا پیکسل


گزارش شده است که این تلفن هوشمند با Android 7.0 Nougat ، با 3 گیگابایت حافظه دسترسی تصادفی (RAM) و 32 گیگابایت حافظه فقط خواندنی (ROM) در حال اجرا است. علاوه بر این، یک گیگابایت حافظه رم در دستگاه قرار گرفته و با توجه به بهره مندی از اسنپدراگون 200، می توان منتظر قابلیت «شارژ سریع 3» نیز در آن بود. گفتنی است که اندروید 7.0.1 هم به صورت پیش فرض روی موبایل مورد اشاره نصب شده. وایبو جدا از نوکیا D1C و نوکیا پیکسل ، گوشی هوشمند دیگری را نیز درز کرده است که ممکن است در سال 2017 به بازار عرضه شود. با توجه به درز اطلاعات ، این گوشی هوشمند ضد آب خواهد بود و در قسمت بیرونی فلزی و بدنه آن پوشانده شده است.

نتیجه گیری

در نتیجه باید گفت که توسعه، تبلیغات و فروش موبایل های جدید نوکیا، برعهده کمپانی HMD است و فاکسکان، تولید محصولات را برعهده خواهد گرفت. انتظار می رود این شرکا، در کنگره جهانی موبایل 2017 از چند مدل جدید رونمایی کنند که یکی از آنها مدلی پرچمدار با چیپست اسنپدراگون 820 و لنز Carl Zeiss است. البته نوکیا به طور رسمی اعلام نکرده است که این تلفن‌ها وجود دارند و اوایل سال آینده به بازار عرضه می شوند. این خبر شایعاتی مبنی بر عرضه نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2017 که از 27 فوریه تا 2 مارس در بارسلونا برگزار می شود، منتشر شده است.
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما

آخرین دیدگاه ها

تصویر کاربر
علی سلیمان زاده
7 سال قبل

منتظرشمم :)))

ثبت درخواست تعمیرات