لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نحوه انتقال چت از واتس آپ به تلگرام

نحوه انتقال چت از واتس آپ به تلگرام

نحوه انتقال چت از واتس آپ به تلگرام


WhatsApp پس از ضرورت رعایت خط مشی رازداری جدید که اجازه اشتراک اطلاعات با فیس بوک را می دهد، با واکنش شدید کاربران روبرو شد. اگر حساب WhatsApp خود را پاک کرده باشید ، ممکن است بدنبال گزینه های جدید پیام رسان گوشی باشید. در این حالت، 2 گزینه برتر سیگنال و تلگرام هستند. امروز، ما در مورد انتقال از واتس اپ به تلگرام بحث خواهیم کرد.

اگر برای اولین است که نام تلگرام را شنیده اید و تا به حال این برنامه را امتحان نکرده اید، در اینجا تمام آنچه برای استفاده از سرویس پیام رسانی باید بدانید آورده شده است. 

چرا واتساپ یک برنامه ی مضر است؟

 

اگر بخواهیم به طور ساده بیان کنیم، سیاست حفظ حریم خصوصی واتس اپ شما را ملزم می کند اجازه دهید این شرکت داده ها را با سایر شرکت های فیس بوک مانند Facebook Payments ، Onavo ، Facebook Technologies (Oculus)  و CrowdTangle به اشتراک بگذارد.
WhatsApp اطلاعات را از سایر شرکتهای فیس بوک دریافت کرده و اطلاعات را به اشتراک می گذارد. ما ممکن است از اطلاعاتی که از آنها دریافت می کنیم استفاده کنیم و آنها نیز می توانند از اطلاعاتی که ما با آنها به اشتراک می گذاریم برای کمک به عملکرد، ارائه، بهبود، درک، سفارشی سازی، پشتیبانی و بازاریابی خدمات و پیشنهادات ما، از جمله محصولات شرکت فیس بوک، استفاده کنند.  


این شرکت جزئیات زیر را با فیس بوک و سایر شرکت های متعلق به فیس بوک به اشتراک می گذارد:

•    شماره تلفن
•    داده های معامله
•    اطلاعات مربوط به خدمات ،
•    اطلاعاتی درباره نحوه تعامل شما با دیگران هنگام استفاده از خدمات فیس بوک
•    اطلاعات دستگاه همراه
•    آدرس IP شما

 

تلگرام چیست؟


تلگرام یک سرویس پیام رسان چند پلتفرمی است. این برنامه برای اندروید در آلفا در تاریخ 20 اکتبر 2013 راه اندازی شد و اکنون حدود 200 میلیون کاربر ماهانه دارد .

 

ایجاد یک حساب کاربری در تلگرام

 

تلگرام در همه سیستم عامل های برجسته از جمله Android ، iOS ، Windows ، macOS ، Linux و وب در دسترس است. شما می توانید پس از نصب برنامه در بستر مورد نظر خود، برای یک حساب تلگرام ثبت نام کنید. ثبت حساب در تلگرام به یک شماره تلفن فعال احتیاج دارد و در طی مراحل ایجاد حساب باید شماره تلفن خود را تأیید کنید. پس از تأیید شماره ، می توانید نام خود را اضافه کرده و شروع به کار کنید.

 


انتقال چت های شخصی به تلگرام

 

در حالی که قبلاً امکان انتقال چت از واتس آپ به تلگرام وجود نداشت، اخیراً تلگرام ابزاری برای وارد کردن چت معرفی کرده است تا به شما کمک کند چت های واتس آپ را به طور یکپارچه به تلگرام بیاورید.

 

•    برای استفاده از این ابزار، گپ را باز کنید، روی  بیشتر گپ ضربه بزنید. با ضربه زدن روی (شامل رسانه) می توانید رسانه را نیز منتقل کنید. 
•    اگر فقط پیام‌های بدون پرونده رسانه را می خواهید، می‌توانید دکمه "بدون رسانه" را انتخاب کنید.
•    از صفحه اشتراکی که اکنون ظاهر می شود، تلگرام را انتخاب کنید و از لیست پیام های اخیر روی گپ گیرنده ضربه بزنید یا آن را با استفاده از جعبه جستجو پیدا کنید. 
•    بعد از اینکه مخاطب مناسب را پیدا کردید، روی «وارد کردن» ضربه بزنید.

 


جمع بندی

 

موبایل آباد با داشتن متخصصین فعال و باتجربه در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در خدمت شماست. اگر نمی توانید پیام های واتساپ را به تلگرام انتقال دهید، همین حالا با کارشناسان ما در موبایل‌ آباد تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا دقایقی بعد نمایندگان حرفه ای ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


برای تکمیل فرم به این قسمت وارد شوید


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات