لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نحوه رفع مشکل اتصال به هدفون های شیائومی 

نحوه رفع مشکل اتصال به هدفون های شیائومی 

نحوه رفع مشکل اتصال به هدفون های شیائومی 

هدفون‌ها و هندزفری‌های بیسیم مزایای بسیار بیشتری نسبت به هدفون‌ها و هندزفری‌های سیم‌دار دارند. با پیشرفت تکنولوژی اکثر شرکت‌های مربوط مانند اپل و... شروع به تولید هدفون و هندزفری‌های بیسیم کردند. یکی از این شرکت‌ها شیائومی بود که با تولید هندزفری‌هایی با نام airdots به کاربرانش مزیت بزرگی داد و درخواست برای هندزفری‌های بیسیم شیائومی بسیار بالا بود. پس از گذشت زمان مشخص شد که هندزفری‌های بیسیم شیائومی دارای مشکلات و اختلالات نرم‌افزاری هستند.

از رایج‌ترین این مشکلات می‌توان به پخش نشدن صدا در هنگام اتصال به گوشی شیائومی اشاره کرد. حل این مشکلات چندان کار پیچیده‌ای نیست و شما به راحتی می‌توانید با چند تکنیک ساده مشکل اتصال هندزفری‌های بیسیم شیائومی را حل کنید. همچنین شما می‌توانید برای تعمیرات موبایل از قسمت ثبت درخواست سایت موبایل آباد نسبت به تعمیر گوشی موبایل خود اقدام کنید.

 

نحوه رفع مشکل شیائومی Redmi AirDots در اتصال به یکدیگر یا مشکلات جفت شدن

اتصال هدفون Xiaomi Redmi AirDots بسیار ساده است و چند ثانیه طول می‌کشد.

•    Airdrops خود را در جعبه قرار دهید، مطمئن شوید که شارژ شده است. airDots را از دستگاه خود پاک کنید.

•    با فشار دادن دکمه AirDots و نگه‌داشتن دکمه به مدت 5 ثانیه صبر کنید تا روشن شود. (بهتر است یکی یکی آن هارا روشن کنید)

•    برای انجام تنظیم مجدد، دکمه هر دو هدفون را به مدت 20 ثانیه فشار داده و نگه دارید (هدفون ها باید پس از 10 ثانیه و 20 ثانیه چشمک بزنند) تا زمانی که چشمک نزنند چراغ ها را رها نکنید

•    Airdropsخود را با فشاردادن و نگه داشتن دکمه به مدت 5 ثانیه آن‌ها را در جعبه بگذارید و بیرون بیاورید.

راه‌اندازی مجدد هدفون‌ها

بعد از انجام مجدد راه اندازی مجدد: در گوشواره سمت راست، باید یک چراغ چشمک‌زن سفید مشاهده کنید، اما در سمت چپ، هیچ نوری را نمی‌بینید. این بدان معنی است که یک اتصال بین هدفون وجود دارد و گوشی سمت راست در انتظار اتصال با تلفن است.

راه اندازی مجدد هدفون ها 

بعد از انجام مجدد راه اندازی مجدد: در گوشواره سمت راست ، باید یک چراغ چشمک زن سفید مشاهده کنید ، اما در سمت چپ ، هیچ نوری را نمی بینید. این بدان معنی است که یک اتصال بین هدفون وجود دارد و گوشی سمت راست در انتظار اتصال با تلفن است.


 آموزش کامل اتصال بی سیم هندرفری AirDots

همزمان دو هدفون را از جعبه شارژ خارج کنید، 2یا3 ثانیه صبر کنید تا هدفون به طور خودکار روشن شود و هنگامی که چراغ سفید هدفون سمت راست چشمک زد، جستجوی بلوتوث " Redmi AirDots_R " را روشن کنید و کلیک کنید تا اتصال را کامل کنید. اگر اتصال قطع شد، هدست را دوباره در قاب شارژ قرار دهید. عمل فوق را تکرار کنید. پس از اولین اتصال، می توان هدست را به طور خودکار به آخرین دستگاه جفت شده متصل کرد (عملکرد بلوتوث باید روشن شود).

سخن آخر 

امیداریم نهایت استفاده را از این مطلب برده باشید و مشکل شما حل شده باشد. اگر نتوانستید مشکل خود را به وسیله این تکنیک‌ها حل کنید، به احتمال زیاد مشکل گوشی شما سخت‌افزاری است و شما می‌توانید با کمک یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مشکل خود را حل کنید همچنین می‌توانید درخواست تعمیرات خود را در سایت موبایل‌آباد ثبت کنید تا تعمیرکاران متخصص و مجرب ما مشکل شما را حل کنند.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات